חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רימון ממליץ לכם על נבחרת הפרימיום לכבוד שולחן הפסח ואל תסיימו את ארוחת החג מבלי להביא בחשבון המלצה זו

יקב רימון נבחרת הפרימיוםזה שנים לא מעטות, אני מלווה את יקב רימון הגלילי ואת בני משפחת נחמיאס בעלי היקב, המייצרים יינות ושיכר, ומיצים, שמנים ומרקחות קוסמטיות, כולם על טהרת פרי הרימון, המוזכר ברישומים מהמקורות לכך שהוא מבין הפירות הקדמונים הקיימים עוד מתחילת ההיסטוריה. לפרי הרימון ערכים בריאותיים מוכרים וידועים, הודות לריכוזים גדולים של ויטמינים מסדרת A,B,c,, ברזל, סידן, נוגדי חמצון (אנטי- אוקסידנטים). בעולם, זוכים יינות היקב, לאהדה רבה וביקוש רב, והם משווקים במדינות כגון: ארה"ב, אנגליה, קנדה, יפן, סין ועוד. ליקב ישנו מרכז מבקרים מושקע במיוחד, המושך אליו אלפי תיירים בשנה, מהארץ ומהעולם. אני כידוע לכם משוגע על יינות מתוקים. יש בליבי גם כבוד, הערכה ואהבה רבה לבני משפחת נחמיאס, על מלאכתם ועשייתם המבורכת ואני גאה להימנות בין שוחרי היקב, וידיד המשפחה. לכבוד שולחן הפסח, אני מבקש להמליץ בפניכם על 2 אופציות לסיום ארוחת החג, בדמותם של יינות קינוח פרימיום על טהרת פרי הרימון, אלה יינות שונים, אחרים, ייחודיים, המוגשים אל השולחן במארזים מהודרים, יאים ונאים ומרשימים, גם כשי לאורחים, גם לדודים, וגם לעובדים. יינות המשלבים באופן כל כך מובהק, את פרי הרימון תכונותיו, אופיו, חמיצותו הטבעית, וטעמו הכל כך אהוב ומוכר, עם חיזוק אלכוהולי, ומתיקות מרוכזת, טובה, נעימה, לא מכבידה, שתגרום לכם לצקצק בלשונכם, ללטף את שפתותיכם, ולא להתבייש לבקש שימזגו לכם עוד.

יקב רימון יין קינוח מחוזק בגנון פורט – פרימיום :
יין קינוח מחוזק זה בסגנון פורט, הנו יין אלגנטי וייחודי העשוי מ 100% רימונים שמקורם
בבוסתני הפרי של פלטו כרם בן זימרה שבגליל העליון.

את סדרת הפרימיום יין בסגנון פורט העשוי כולו על טהרת פרי הרימון, התחילו לייצר ביקב רימון, בשנת 2006 , לאחר שאנשי היקב עקבו מספר שנים, אחר שורות ייחודיות בבוסתן הרימונים שבהם פרי הרימון הציג רמות הבשלה פנולית ( בענבים – פיגמנטים של הצבע גוברים ומתייצבים, טאנין החרצנים מתרכך, טאנין קליפה גובר ומתייצב) גבוהה ביותר. מתוך אותן שורות, נבחרים בקפידה רק הרימונים המובחרים ביותר ומשם מעבירים אותם, אל תהליך הייצור המסורתי.

רשמי טעימה שלי : היין עשיר, רחב, סמיך ומלא, ומתאפיין בניחוחות וטעמים של פרי הרימון המציג מתיקות ומרירות וחמיצות מאופיינת זן, לצד טעמים של שוקולד, וטעמים מורכבים ועשירים הבאים מהחבית. ליין, סיומת ארוכה מלטפת ונעימה. איזו חוויה היא זו.

מרכיבי היין : היין מיוצר מזן רימונים חדש, בטכנולוגיה מסורתית. הרימונים נקטפו מהחלקות המובחרות ביותר של היקב ובעת הגיעם לרמת ההבשלה המקסימלית.

תסיסתו של יין זה הופסקה מוקדם, על מנת לשמר את מתיקותו הטבעית של פרי הרימון.

התיישנות : היין התיישן במשך 48 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי מובחרות תחת קרני השמש, במהלך ההתיישנות התאדה דרך נימי עץ האלון כ 48%- מהיין. דבר המעניק לו סמיכות עדינה ורכות קטיפתית. האקלים הגלילי המאופיין בימים חמים ולילות קרים שומר על איזון נכון של הטמפרטורות בחביות.

תיאור היין על פי היקב : היין מתאפיין בניחוחות וטעמים של פרי הרימון לצד טעמי שוקולד ותבלינים נוספים מהחבית. היין ניחן בסיומת ארוכה ונעימה.

אלכוהול וטמפרטורת הגשה מומלצת : 18.5% להגיש בטמפ׳- 15-18° ° C מומלץ להגישו לצד מנות ראשונות, גבינות קשות וכקינוח.

מחיר מומלץ לצרכן : 199 ש"ח.

יקב רימון – שיכר רימונים מתוק CAUDALIE "קאודלי" רימונים מחוזק :

רשמי טעימה שלי : לא תמצאו כאן מתיקות מכבידה. אבל כן תמצאו כאן, ניחוחות רימון ייחודיים, המשולבים במורכבות מאוזנת, ייחודית ונפלאה. עשירה במנעד של רבדים, המשלבת ארומות מעושנות, לצד קרמליות הבאה לידי ביטוי גם בטעם, לצד פירות יבשים, טבק, עץ אלון קלוי, תפוח אפוי, ליקוריץ, דבש ואגוז. ואם יש ביניכם חובבי סיגר, לא אהסס להמליץ בפניכם על החוויה המדהימה, הצפויה לכם, בשילוב בין היין לסיגר שבידכם. אין דברים כאלה. אתם חייבים לעצמכם את דבריי לרשום ולרוץ לטעום. 

שיכר רימונים חדש ומשובח זה נעשה בהשקעה, מחשבה והרבה סבלנות.

הבלנד: שיכר יבש רימונים, מיץ רימונים שרוכז על גבי מדורה, וברנדי רימונים.

תיאור השיכר : מאופיין בטעמים עזים בעלי עומק ובארומה המורגשת בחך לאורך זמן. השיכר ממלא בעונג ובחום, את בלוטות הטעם ומגדיר מחדש, את המושג על פי תורת היין – קודאלי.

השיטה : השיכר יוצר על בסיס ידע, טכנולוגיה וניסיון של יותר מ-200 שנה של ייצור יינות מרסלה באזור נמל מרסלה שבסיציליה.

רשמי טעימה על פי היקב : לאחר יישון של 10 שנים תחת כיפת השמיים השיכר קיבל מאפיינים מורכבים ומשובחים של שרף עצים, גוונים של רום כהה, קרמליות מורכבת עם מאפייני פרי הרימון.

מחיר מומלץ לצרכן : 399 ש"ח.

logoיקב רימון

מרכז מבקרים א.ת דלתון
א'- ה' – 09:00-17:00
ו' – 09:00-14:00
שבת וחג – סגור
טלפון- 04-6822325
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top