חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת הגולן ממליץ על 3 יינות מסדרות הבסיס לכבוד שולחן הפסח

יקב רמת הגולןהגיעו אלי לטעימת סיקור לכבוד חג הפסח, 3 בקבוקים של יקב רמת הגולן. ראשית תודה. רק שלא בדיוק הבנתי, את בחירת היקב לשלוח אלי דווקא יינות של סדרת הבסיס, ככאלה שאני צריך לטעום ולהמליץ עליהם, לכם קוראיי, כיינות מומלצים לשולחן החג. חברה שלי, הלכה לקורס לעשיית יין. כשהיא סיימה את הקורס, כולה שופעת מקצועיות הבנה וידע, שאלו אותה חבריה: "ומה נתן לך הקורס?"…היא לא היססה לרגע והשיבה: "אם קודם לכן הייתי שותה יינות ב- 29 ש"ח, עכשיו אני שותה יינות ב- 129 ש"ח"…יינות סדרות הבסיס ה- ENTRY LEVEL של יקב רמת הגולן, אינם חלילה, סדרות של יינות גרועים. הם גם לא יינות רעים. לסוגם, הם אפילו נחשבים יינות טובים. אבל אלה הם יינות "מאס פרודקשן". ב"סדרת גולן" הנה סדרת "יינות צעירים", ב"סדרת שיאון" הנה סדרת "יינות ראשונים", ב"סדרת הר חרמון" מציעה "יינות נגישים", וב"סדרת "גמלא השמורה", הנה סדרת "יינות שופעים". אמנם, בתוך סדרות הבסיס, קיימת עליית מדרגה בין סדרה לסדרה, אבל הם עדיין כולם, יינות של אולמי אירועים, יינות של "3 – ב- 100" על מדפי הסופר, ויינות שפונים לסוג מסוים, של ציבור צרכני יין. לדוגמה, יש לי חבר שעוסק בטיולי שטח ובפרישת אוכל בשטח באמצעות בישול ב"פוייקה", אותו הוא ממלא בירקות ובבשר, ונוזל הבסיס של כירת האוכל הזו, זה אך ורק יין "חרמון אדום". אבל, כל אלה יחד, לא יביאו אותי להמליץ בפניכם קוראי, על יינות אלה, כמומלצים לשולחן הפסח. כי אני פשוט לא שם. ולטעמי, יקב רמת הגולן יכול להציע לכם יינות אחרים לשולחן הפסח, יינות שיכבדו את השולחן, את המארחים ואת האורחים ולא את היינות הללו הנזכרים מעלה. אבל, ההחלטה היא בידכם ושל התקציב שבכיסכם.
יקב רמת הגולן – גולן קברנה סוביניון 2015

תיאור היקב : מציג ניחוחות דובדבן, פטל אדום ושזיף, יחד עם רמזים לעשבי תיבול טריים. זהו קברנה מלא טעם ונגיש, בעל גוף בינוני.

יקב רמת הגולן – הר חרמון אדום 2015

תיאור היקב : מציג ניחוחות מורכבים של פירות שחורים ואדומים, יחד עם ניחוחות של תבלינים ורמזים לעשבי תיבול טריים. הר חרמון אדום הוא יין מהנה ונגיש לשתייה בכל ימות השבוע, בעל גוף בינוני וטעם נהדר.

יקב רמת הגולן – גמלא השמורה סירה 2012

תיאור היקב : מציג ניחוחות של אוכמניות, תותי עץ ושזיפים יחד עם רמזים של אדמה, עשן, תבלינים ובשר. היין נגיש במיוחד, בעל גוף טוב ומבטא בצורה יוצאת דופן את האיכויות והמאפיינים של זן הסירה.

הורדיקב רמת הגולן

ת.ד.183 קצרין 12900
טל: 04-6968400, פקס: 04-6962220

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top