חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בר-מאור ממליץ על 4 יינות לכבוד שולחן הפסח – יין 1 לבן "ריזלינג" 2015, ו – 3 יינות אדומים "תמוז" 2014, "לילית" 2014, ו"סירה" 2014.

בר-מאורבשלושה השבועות שלפני חג הפסח, מקיים רמי בר מאור היינן והבעלים של יקב בר מאור הממוקם באזור התעשייה שבבנימינה את הטעימה השנתית. השנה, מטעים רמי יינות מבציר 2014 לצד ריזלינג מבציר 2015. הייתה לי כתמיד הזכות, לטעום את כל פורטפוליו היינות של רמי וההנאה שלי ושוב כתמיד הייתה חווייתית ומרובה. יקב בר-מאור הוקם ע"י רמי בר-מאור אשר התלמד ביקב מרגלית, יינותיו מפגינים סיפור אמיתי, טהור ומפתה ומכבדים את שיווי המשקל שיצר הטבע באזור היין הותיק בישראל. יקב בר מאור מתמחה בייצור יינות מאזור אלונה בגובה 65 ועד 120 מטר בנחלי אלונה, נילי וסנונית, תוך שימוש בשיטות גידול מסורתיות בכרמים שאינם מושקים והתערבות מינימלית בתהליך עשיית היין ביקב. אי תיקוני חומצה, שימוש בנוזל חופשי בלבד, ללא סינון או ייצוב בקור, כרמים ללא השקייה כלל. כך, שורשי הגפן חודרים עמוק לתת קרקע הרנדזינה (גירית) למצוא מים ומיקרו-ניוטריאנטים חשובים לבניית גפן עם מופע אמיתי, חומצה טבעית גבוהה אשר מציגה טריות וחיות, אופי יחודי ליקב בר-מאור. יקב בר מאור מייצר כ- 20,000 בקבוקים בשנה. יקב בר-מאור ממליץ על 4 יינות לכבוד שולחן הפסח – יין 1 לבן "ריזלינג" 2015, ו- 3 יינות אדומים "תמוז" 2014, "לילית" 2014, ו"סירה" 2014. אציג לכם את היינות בדיוק באותו סדר טעימה ולגימה שרמי הטעים אותם עבור רעייתי ועבורי. היינות אינם כשרים, אבל הם פשוט נהדרים.

יקב בר מאור ריזלינג 2015

רשמי טעימה שלי : זהו ריזלינג יבש, שונה מבציר 2014, שנותן ביטוי אלגנטי של הזן. יין חד, יבש, מפוקס ורב חיות, עם ארומות של פריחה לבנה, רמיזות פטרוליות עדינות, נוגעות באגס, תפוח ירוק, אפרסק לבן ולימון. בפה, גוף בינוני, מינראליות מאוד מובחנת, עם חומציות נוכחת וסיומת נקייה וארוכה. שאפו !

רשמים על פי היקב : בהיר לימוני וקליפת תפוח ירוק עם רמיזה לאפרסק ותות לבן חוגגים ריזלינג מינרלי זה מקרקע גירית לבנה. יבש עם סיומת מתיקות קלה. לימון בהיר, תפוח ירוק, חומציות, רמז לאפרסק, נאספו לחגוג יין עסיסי לבן זה שגדל על אדמת גיר לבנה. הסיומת נוגעת קלות במתיקות.

טמפרטורת הגשה מומלצת 6-8 מעלות.

אלכוהול 11.5%

כשר לא

מחיר לצרכן 89 ש"ח.

יקב בר מאור "תמוז" רנדזינה 2014

רשמי טעימה שלי : זהו יין המסעדות של רמי בר מאור ולדבריו "זה הלחם והחמאה" של היקב. יין שמכוון להיות שתי ונגיש ועכשווי מאוד מבוקש ואהוב על הסועדים במסעדות. היין הנו בלנד אדום כשהמרלו הוא נותן הטון, מחוזק בענבי קברנה סוביניון, עם ענבי מרסלאן שהוסיפו לארומאטיות. באף, פרי יער שחור ואדום עשב תבלין טימין ומרווה, קליפת תפוז, וירקרקות. בפה, דובדבנים עסיסיים ופטל. יין לא כבד מדי, לא עמוס מדי, לצד חמיצות הרמונית ומירקם נעים. הסיומת ארוכה ומהנה. יופי של יין.

זנים בלנד אדום זה, מבוסס על 60% ענבי מרלו, 28% ענבי קברנה סוביניון, 12% ענבי מרסלאן, שטופלו ידנית בחלקות היקב הנבחרות ללא השקייה. הכרמים מפגינים מופע אמיתי של המקום ושנת הבציר.

התיישנות היינות יושנו ותססו בנפרד בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי למשך 12 חודשים ולבסוף אוחדו בטרם ביקבוק.

רשמי טעימה על פי היקב בלנד פירותי ומתובלן עם עישון קל ומתיקות מהנה.
המלצת הגשה רצוי לתת ליין להיפתח זמן מה לפני פתיחתו בטמפרטורת החדר 17-18 מעלות.

אלכוהול 14.5%

כשר לא

מחיר לצרכן 89 ש"ח.

יקב בר מאור "לילית" רנדזינה 2014

רשמי טעימה שלי : הקברנה סוביניון הוא אמנם זה שנותן את הטון, אבל גם לסירה יש נתונים של ביריון. הרבה פרי שחור, תיבול עשבוני ופלפל שחור לצד קלייה ועישון ופרחוניות סגלגלה. בפה, עמוד שידרה איתן, נוכחות עץ חבית, מורכבות של מוקה וטבק ותבלין. רמיזה של מתקתקות עסיסית וחומציות גבוהה, לצד מקדם של אלגנטיות וסיומת טובה. יופי של יין.

הרכב זני לילית 2014 בלנד של 75% קברנה סוביניון נטוע באדמת גיר לבנה
ו 25% ענבי סירה. ללא השקיה, הכרמים מפגינים מופע אמיתי של המקום
ושנת הבציר.
התיישנות היינות יושנו ותססו בנפרד בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי למשך 12 חודשים ולבסוף אוחדו בטרם הביקבוק.

תיאור היין על פי היקב מפתה כהה ועסיסי,  עשיר בארומות פרי שחור ואדום, סיומת ארוכה
ומפופלפת, כיאה לשדת הלילה. ליין גוף מלא ארומה עשירה ומורכבת של פרי שחור בשל, מתיקות מעודנת, אדמתי ומאובק.

המלצת הגשה רצוי לתת ליין להפתח זמן מה לפני פתיחתו בטמפרטורת החדר 17-18 מעלות.

אלכוהול 14.5%

כשר לא

מחיר לצרכן 109 ש"ח.

יקב בר מאור סירה 2014

הרכב זני היין מבוסס 86% ענבי סירה שטופלו ידנית בשתי חלקות נבחרות בבקעת נחל אלונה ו-14% מרלו מכרם בקעת נחל נילי הנטועים בקרקע הרנדזינה, ה“מרוצפת” אבני גיר.

התיישנות היין תסס ולאחר מכן יושן בחביות עץ אלון צרפתי למשך 12 חודשים בטרם הביקבוק.

תיאור היין על פי היקב ליין גוף מלא, בשומת טיפוסית לזן של פירות יער שחורים, פריחת סיגליות, מעושן ואדמתי. נתמך בחמיצות מרעננת וטאנינים עדינים ונדיבים. היין נגיש כעת וימשיך להשתבח עוד שנים רבות.

רשמי טעימה שלי : זה סירה שלוקח אותי למחוזות אחרים מסירה ארץ ישראלית. פחות מלאות ומתקתקות מדומה של פרי ויותר נוכחות של סירה המזכיר יינות של עמק הרון ואני שומע מרמי שלכאן הוא כיוון. כשאני עוצם את העיניים, ולוגם מהיין, קמות ובאות ארומות של ריצפת יער לחה, עלים רטובים, עשבוניות מתובלת, וגם נגיעות של קקאו, שזיף ופטל שחורים, פרחוניות סגלגלה ואנימאליות מסוימת. בפה, גוף בינוני נוטה למלא, עץ חבית, חומציות ואיזון. רמזים לטבק ולקלייה ולפולי קפה, הסיומת ארוכה עשירה ברבדי טעמים ארוכים. שונה. אחר. אל תחמיצו את החוויה. 

כשר לא

מחיר לצרכן 139 ש"ח.

יינות בר-מאור נמזגים במסעדות הטובות בארץ, בחנויות יין וביקב.

logoיקב בר מאור

רמי בר מאור

[email protected]

054-4388894 / 077-3488894

12 Ha’melacha, Binyamina.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top