חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שאטו גולן ממליץ על 2 יינות אדומים לכבוד שולחן הפסח קברנה סוביניון 2014, ו – מרלו 2014

shatoכל שאתם צריכים לעשות, זה להגיע למושב אליעד שברמת הגולן באחד מימי השבוע ולתאם הגעתכם. ביקב היפיפה הזה, ישמחו לראותכם ולארח אתכם לטעימת היינות ומובטח שאתם לא יוצאים את היקב בידיים ריקות. זה שנים לא מעטות אני מלווה את היקב ויש לי הזכות להיות בידידות כנה ועמוקה עם משפחת ריבק מבעלי ושותפי היקב. יקב שאטו גולן, נחשב לאחד מיקבי הבוטיק היותר טובים בישראל והקו האליטסטי הזה נשמר בעקביות לאורך השנים, הרבה בזכות עבודה מצוינת שעושה אורי חץ יינן היקב ואחד השותפים. קו היינות אף הוא מאוד ברור. הרבה נוכחות פרי, יינות רבי הבעה, ותוצאות מצוינות  ביינות נהדרים, של כלל פורטפוליו יינות היקב. הצבתם של יינות יקב שאטו גולן על שולחן החג, מעשירה ומפארת את השולחן ומכבדת את האורחים והמארחים. יקב שאטו גולן ממליץ על 2 יינות אדומים לכבוד שולחן הפסח קברנה סוביניון 2014, ו- מרלו 2014

יקב שאטו גולן קברנה סוביניון 2014 –

רשמי טעימה שלי : יין עשוי היטב. מטובי הקברנה סוביניון הישראלים. המביא לידי ביטוי עד לקצה, את מאפייני הזן, באף, פרי יער שחור, רמיזות למנטה, זית שחור וקאסיס, לצד עשבוניות ארץ ישראלית כשל טימין, ולירקרקות נעימה, היין "משדר" עוצמה, בעמוד השדרה, באלגנטיות, בדיוק, בנוכחות הפרי, בחומציות התומכת ובאיזון הנהדר של הפרי, העץ והאלכוהול. הפה קטיפתי, נעים ומלטף למגע בחך. הסיומת ארוכה עגולה וממושכת. יופי של יין.

הרכב זני : 92% קברנה סוביניון, 6% סירה, 1% טוריגה נסיונל, ו 1% פטי ורדו

.הענבים נבצרו ידנית בכרם שאטו גולן והיינות השונים הותססו ויושנו בנפרד במשך כשנה בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי ולבסוף עורבבו בטרם הביקבוק.

אלכוהול 15%

מחיר לצרכן 123 ש"ח.

יקב שאטו גולן מרלו 2014 –

רשמי טעימה שלי : יין עשוי היטב. המשלב ארומות של פירות יער שחורים פטל, אוכמניות ודומדמניות, שזיף, ודובדבן וגרגרי יער, לצד נימה פרחונית הדרית, עשב טרי ורמיזה לפולי קקאו. בפה, הגוף בינוני עד מלא, החמיצות מאוזנת וטעמי הפרי נפלאים. הסיומת ממושכת ומהנה. יופי של יין.

הרכב זני : 90% מרלו ו 10% קברנה סוביניון שנבצרו ידנית בכרמי שאטו גולן,

התיישנות : היינות הותססו ויושנו בנפרד בחביות עץ אלון צרפתי במשך כשנה ולבסוף עורבבו בטרם הביקבוק.

אלכוהול : 14.5%

מחיר לצרכן : 142 ש"ח.

imagesיקב שאטו גולן

טלפון: 04-6600026
פקס: 04-6600274
דוא"ל:[email protected]
מושב אליעד רמת הגולן 12927

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top