חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב תשבי ממליץ לכבוד שולחן הפסח על 3 יינות מוסקט 2016, שיראז 2015, מרלו 2010,

תישבייקב תשבי- יקב משפחתי הקיים כבר מעל ל- 130 שנה ומתמחה בייצור יינות איכות מקומיים וביסס את מעמדו כאחד היקבים המובילים בארץ, היקב ממוקם בזיכרון יעקב וצופה אל כרמי הענבים הוותיקות של זיכרון יעקב ובנימינה. לכבוד שולחן הפסח, יוצא היקב עם 3 יינות המעניקים תמורה טובה למחירם.

יקב תשבי מוסקט 2016
סוג היין : יין לבן יבש.

רשמי טעימה שלי : צבע צהבהב בגוון של קש בהיר. באף ארומה מוסקטית "ענבית" מאוד אופיינית לזן נושקת לרמיזה טרופית קלילה. בפה, חמצמצות יבשה ומאוזנת. הסיומת קצרה למדי. אישית, אני לגמרי במוסקט בז'אנר המתוק והחנפני כי אם כבר, אז כבר.

הענבים נבצרו בכרמים באזור זיכרון יעקב שנבחרו על ידי המומחים של הברון רוטשילד לפני כמאה שנה כמקום לגידול כרמי הבית של משפחת תשבי. הכרמים ממוקמים למרגלות רכס הכרמל על אדמת סחף אדומה ושחורה ואדמת סיד לבנה וחשופה לבריזות מהים התיכון.

תיאור היין על פי היקב : יין אקזוטי בעל ארומטיות טרופית האופיינית לזן זה.

התאמה לאוכל : מתאים למאכלים מהמזרח הרחוק ולמאכלים מתובלים.

אחוזי אלכוהול : 11%

מחיר לצרכן : 42 ₪.

יקב תשבי "אסטייט" מרלו 2010
סוג היין : יין אדום יבש.

רשמי טעימה שלי : באף, פרי יער שחור ואדום. דובדבן, נגיעות של פטל ואסנה, רמיזות לתיבול ופרחוניות הדרית מסוימת. הזמן שחלף, עשה לו ליין רק טוב בהיבט הרכות והנגישות המהנה לשתייה. בפה, פרי שחור ואדום נוגע בעשבוניות ארץ ישראלית מרווה וטימין. הגוף בינוני אלגנטי קטיפתי משהו. הסיומת נעימה וממושכת. 

היין הופק מהמיץ הראשוני והאיכותי של ענבי המרלו. הענבים נבצרו בכרמים באזור הרי יהודה. האדמה סלעית ובסביבה צומחים עשבי פרא בניחוחות מנטה וזעתר המשרים מניחוחותיהם על הענבים. הענבים מהאזור בעלי ליבה מאוד דחוסה של טעמים המקנה עוצמה מרוכזת ליין פוטנציאל יישון ארוך במקום חשוך וקריר.

תיאור היין על פי היקב : יין פירותי וארומאטי ניחן בטעמי פירות אדומים, אשכולית אדומה, פטל ודובדבנים.בעל ארומה של פרחים קיציים וורדים אדומים.
יין הרמוני ומהנה,

התאמה לאוכל : מומלץ לשתיה מעתה ומתאים למאכלים בשר בבישול קצר, בשרים קרים וגבינות.

אחוזי אלכוהול : 14.5%

מחיר לצרכן : 85 ₪

יקב תשבי שיראז 2015
סוג היין : יין אדום יבש.

רשמי טעימה שלי : צבעו שחור סגול כהה. באף, פרחוניות סגלגלה, פרי יער אדום טרי, רמיזות לעץ חבית, פלפל שחור, פריחת לבנדר. הגוף בינוני.  בפה, נגיעות של וניל ומעט שוקולד. המרקם פירותי, נעים, חמיצות נוכחת ומאזנת. הסיומת טובה וארוכה.

הענבים נבצרו בכרמים באזור זכרון יעקב שנבחרו על ידי המומחים של הברון רוטשילד לפני כמאה שנה כמקום לגידול כרמי הבית של משפחת תשבי. הכרמים ממוקמים למרגלות רכס הכרמל על אדמת סחף אדומה ושחורה ואדמת סיד לבנה וחשופה לבריזות מהים התיכון.

תיאור היין על פי היקב: יין פירותי, עסיסי וקליל השופע בטעמים של שזיפים בשלים, טופי, אוכמניות, פירות יער שחורים ועשבי תיבול.

התאמה לאוכל : מתאים לארוחות חלביות וארוחות בשריות.

אחוזי אלכוהול : 13%

מחיר לצרכן : 45 ₪.

ניתן להשיג : בחנויות היין המובחרות ובמרכז המבקרים ביקב.

הורדיקב תשבי

046380434

מייל : [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top