חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הבוטיק גרוס ממליץ לכבוד שולחן הפסח על 2 יינות אדומים

untitled

כבר תקופה די ארוכה אני מלווה את ידידי היינן יהודה גרוס. אני אוהב את הצניעות שלו מחד, ואת הבולטות של היינות שלו באירועי הטעמה כמו תערוכת היין הכשר בירושלים או תערוכת סומלייה או אז אתה יכול לראות המון רב ממלא את עמדת ההטעמה ואתה לא יכול שלא לשמוע את ההתרשמות החיובית עד כדי מתלהבת מהסובבים. יהודה היינן אינו חושש מלעשות את יינותיו "מלאים", "כבדים" ועשירים בפרי עסיסי. יהודה גרוס, דור שני למשפחת מגדלי אתרוגים נחשף ליין וליין איכותי של יקב מרגלית, בעת שהיקב שכן בתוך פרדס באזור חדרה, שם למשפחת גרוס יש פרדסי אתרוגים, כאן החלה האהבה, מכאן התפתחה הסקרנות, חולפות להם שנים, וב- 2011 החליט יהודה שהוא בשל מספיק לעשות יין בעצמו במבנה בתוך חצר בית המשפחה בפתח תקווה. 10,000 בקבוקים ייצר יהודה בשנה הראשונה, לא לפני שהטעים ותיקן ושינה ולמד מכל מלוויו ומוריו, ואלה, חבריו, ומכרי המשפחה, היו הראשנים שדאגו שמלאי היינות פשוט ייעלם. לכבוד שולחן הפסח, ממליץ יהודה גרוס היינן על 2 יינות אדומים. הראשון שתי ועכשווי ו"קל" במושגים של היקב והשני בדיוק כמו שיהודה אוהב "כבד" ו"רחב". 

יקב גרוס ONIX שוהם

היין עשוי 80% קברנה סוביניון, 15% פטי וורדו, 5% קברנה פרנק.

הענבים ליין מגיעים מכרמים בקדיתא בגליל העליון בגובה 790 מטר.

ליין 14.8% אלכוהול.

הוא התיישן 14 חודש בחביות עץ אלון צרפתי.

כשר לפסח

מחירו לצרכן 120 ₪.

היין מגיע באריזת קרטון מהודרת שצבעה לבן כמו תווית הבקבוק.

באף, פרי שחור ותבלינים. בפה,  גוף בנוי של קברנה סוביניון. מידה של אלגנטיות לא מכבידה. זהו יין עשוי היטב, עם חומציות תומכת וטאנינים נוכחים. נגיש לשתייה, שתי, עכשווי, ונעים שמעניק חווית שתייה טובה, עם סיומת ארוכה. 

יקב גרוס BLACK ONIX שוהם

זהו יין הדגל והוא עשוי 96% קברנה סוביניון עם נגיעה של 4% קברנה פרנק.

הענבים ליין מגיעים מכרמים בקדיתא בגליל העליון בגובה 790 מטר.

היין התיישן 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

ליין 14.8% אלכוהול.

זהו יין ״כבד״ מעניק תחושה ״לעיסה״ בפה. מורכבות, עומק ועושר של פרי. איזונו נאה, נוכחותם של פירות יער אדומים ושחורים בולטת לטובה בעסיסיות שגם לוקחת לסיומת מלטפת ארוכה וממושכת. יופי של יין. הוא נמכר לטעמי במחיר נמוך ממחירם של יינות פרימיום מקבילים. 

גם היין הזה מגיע במארז קרטון מהודר שצבעו שחור כמו תווית היין.

היין כשר לפסח. 

מחירו לצרכן 150 ₪.

יקב גרוס

מושב נחלים רחוב דן 18

‏050-566-6332‏

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top