חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

 יקב הפרימיום "1848" ממליץ לשולחן הפסח על רזרב מרלו 2012, ו – דור 7 מרלו 2012

 

1848

בשנת 1848, עם חידוש היישוב היהודי בירושלים, יצחק גלינא-שור פתח את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי בירושלים. יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה, ונמכרו מבית לבית. בעת מאורעות תרפ"ט, נאלצה משפחת שור לנטוש את היקב אשר בעיר העתיקה ולהקימו מחדש מעל לבריכת אגירת מים בבית ישראל שבירושלים החדשה. במהלך שמונה דורות מאז מיסודו, יקב "1848" המשיך לצמוח ולזכות בהכרה באיכות יינותיו, עבר מספר משכנים, אך שמר על מסורת ייצור יין כדרך חיים. יקב 1848 הוא חלוץ תעשיית היין הישראלית בהבגרת יינות בחבית, הראשון להקמת קו מילוי בקבוקי יין והמוביל את הענף במיתוג יינות איכות כמוצר סופר פרימיום. כיום, היקב משלב את הידע והניסיון שצבר במשך השנים יחד עם טכנולוגיות ייצור מן המתקדמות בעולם. צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים מובילים את יקב "1848" למצוינות תוך חזון להתפתח כאחד מיקבי העלית האיכותיים באזור.

יקב הפרימיום "1848" ממליץ לשולחן הפסח על רזרב מרלו 2012, ו- דור 7 מרלו 2012.

יקב הפרימיום "1848" – רזרב מרלו -2012
ענבי המרלו מגיעים מכרמים בוגרים מאזור הרי ירושלים ומאזור הגליל הגדלים בחלקות מובחרות הנטועות על קרקעות ממוצא בזלתי עם תשתית סלע מפורר.
יבולים נמוכים של כ-800-900 ק"ג לדונם בשילוב תנאי האקלים המיוחדים של אזורים אלו מתאפיינים באוויר יבש ולילות קרירים בתקופת ההבשלה, מאפשרים לענבים להגיע לבשלות מלאה המבוטאת בארומה פירותית מובהקת.

רשמי טעימה מטעם היקב: יין בורדו כהה בעל אף עוצמתי עם ארומות של דובדבנים כהים וליקריץ. בפה היין מפגין טעמי פירות בשלים, אגוז קלוי וקסייס. גוף היין מרוכז ומלטף עם סיומת פירותית ארוכה ומרשימה.

רשמי טעימה שלי: אף עשיר וארומאטי המביא עמו פירות יבשים תאנה ושזיף לצד פרי יער שחור וכחול. בפה, גוף מלא. פרי מרוכז. עשבוניות מסוימת לצד ליקוריץ וקפה רמיזה לשוקולד וקקאו ותיבול. חומציות טובה נוכחת ותומכת. סיומת טובה. יופי של יין.

משווק במארז קטיפה מהודר.
מחיר מומלץ לצרכן – 179 ש"ח.

יקב הפרימיום "1848" – דור 7 מרלו 2012
ענבי המרלו מגיעים מכרם הנטוע בהרי בנימין ומכרמים בוגרים מהגליל התחתון. כרמי הרי בנימין מאופיינים באדמה חרסתית , אויר יבש השומר על בריאות הפרי והפרשי טמפ' יום- לילה גדולים תורמים לקבלת ענבים מרוכזים בטעמים. אדמת הכרמים מהגליל התחתון מורכבת מפסיפס ייחודי של אדמת בזלת בה משולבים חלקי סלע גיר מפוררים. יבול מתון של עד 1,100 ק"ג לדונם ומעקב אגרונומי מבטיחים קבלת פרי ייחודי.

רשמי טעימה טעם היקב: יין בורדו סגלגל כהה עם רמזים של פרי אדום מצומק, דובדבנים , גרגירי פטל שחורים ושושנים אדומות מלווה בעץ קלוי. היין בעל גוף עגול ומרוכז עם סיומת קטיפתית ומתמשכת.

רשמי טעימה שלי: באף, פרי יער שחור פטל ודובדבנים, עשבי תיבול ארץ ישראלים טימין ומרווה, נוגעים באגוז מוסקט, עץ אלון ופריחה סגלגלה. בפה, פרי עסיסי, מהנה ועשיר, חמיצות טובה ומרקם נעים. יין מהנה ועשיר. חמיצות טובה ותומכת. סיומת מהנה. יופי של יין.

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ש"ח.

downloadיקב הפרימיום 1848

טלפון: 1-800-801848

כתובת: ת.ד- 41073 ירושלים

אתר: http://www.1848.co.il/
אימייל: [email protected]

פקס: 057-9556387

צילום: אייל קרן

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top