חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יבואנית ומשווקת היין "הכרם" עם 3 יינות מומלצים לשולחן הפסח

הכרם

חברת "הכרם משקאות חריפים בע"מ", הנה אחת החברות הגדולות והוותיקות ביותר בענף היין והאלכוהול בישראל – חברה משפחתית, שנוסדה בתל אביב ב-1921 ועוסקת מאז בייבוא, שיווק והפצה של משקאות אלכוהוליים ויינות מהשורה הראשונה בעולם. לכבוד שולחן הפסח, מומלצים 3 בקבוקי יין. הראשון ישראלי משלנו של יקב ויתקין והשניים האחרים יינות יבוא תוצרת חוץ מצרפת שניהם לא כשרים אבל בהחלט יינות ראויים לכאלה שהכשרות אינה מהווה מכשול בעבורם ללגום יינות איכות.

יקב ויתקין מסע ישראלי אדום, כשר לפסח 

היין עשוי מיינות סירה, קריניאן וקברנה פרנק שתססו והשביחו בנפרד בטרם בוצע התמהיל. משך ההשבחה הכולל – כשנה בחביות. כל זן בבלנד זה תורם לאופיו המורכב.

היין עתיר טעמים וניחוחות של פירות, פרחים, עשבים ותבלינים, מבנה טוב, ועוצמתיות. צבעו סגלגל ארגמני. השוליים בוהקים. באף' עולות ארומות של שזיף בשל, פלפל ומעט וניל לצד פרחוניות סגלגלה. הגוף מאוזן והחומציות נוכחת ותומכת. הסיומת טובה. מתובלת משהו.

מחיר לצרכן: 81 ₪

גוורצטראמינר, פפאפנהיים, אלזאס, צרפת   לא כשר

יין חצי יבש מ-100% ענבי גווירצטראמינר.

אף ארומאטי עשיר ונפלא המשלב פריחה לבנה (ורדים, סחלבים) והדרית' עם נגיעות פירותיות (אננס בשל), אגס, תבלין (אגוז מוסקט). בפה, תחושה מלאת טעם' הניחנת במתיקות מרומזת. זהו יין עשיר ובעל גוף מלא, עם סיומת ממושכת ועתירת טעמי פרי. ייטיב ללוות פטה כבד אווז, גבינות תקיפות כרוקפור ומונסטר ומאכלים מתובלים מדר' מזרח אסיה.

מחיר לצרכן :  82 ₪

דומיין דה מאלאנד שאבלי, דומיין דה מאלאנד,בורגון, צרפת  לא כשר

דומיין דה מאלאנד הינו דומיין קטן ומשפחתי של  29 הקטר בלבד, שמבטא את המסורת ארוכת השנים של שאבלי לצד מיטב הטכנולוגיה והציוד. לין מרשיב בעלת הדומיין, באה משושלת ידועה של כורמים, משפחת טרמבלה. היא הקימה דומיין משל עצמה בשנת 1972 ובבעלותה חלקות מעולות בהן היא מטפלת על פי עקרונות הכורמות בת קיימא.  שאבלי וילאז', על היין: גיל ממוצע של הגפנים 35 שנה. שימוש במיכלי אינוקס בלבד, 10-6 חודשים. שאבלי וילאז' עם תמורה נהדרת למחירו.

חשתי ביין חומציות נעימה ועסיסיות עדינה . באף ארומה נעימה ועדינה ורמזים לעשבוניות לימוניתן. הפה, נוכח בעל גוף מלא עם חמיצות חדה בקצוות,ונגיעה מרירה קלילות. הסיומת עדינה וארוכה. איכות ואופי. זה יופי.

מחיר לצרכן: 125 ₪.

הורדחברת הכרם משקאות חריפים בע"מ

דרך החורש 10, א.ת חבל מודיעין
ת.ד 190 מיקוד 73199
טלפון: 03-9627070
פקס: 03-9626969
דוא"ל: [email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top