חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי כרמל מחדשים ומתחדשים עם יינות הסדרה האזורית עם תמונת מחיר אטרקטיבית ליינות מומלצים לשולחן הפסח

40

רבים מחובבי היין וגם אלה שאינם נמנים על הקבוצה, מכירים את ה"סדרה האזורית" של יקבי כרמל. אני ממש לא בטוח, שהם ידעו לציין איזה מיינות הסדרה הם הכי אוהבים, או מעדיפים, אבל הם ידעו למשל לומר לכם: "אני אוהב את היין עם הציור של הינשוף"…בקבוקי ה"סדרה האזורית", נשאו על תוויות הבקבוקים, עיטורים של חיות. ודווקא אלה הם, שנחרטו בזיכרון, אצל חובבי וטועמי היין, של יקבי כרמל. לפני כמה ימים, במסיבת עיתונאים, הציגו דפנה מילר מנהלת השיווק של היקב וארז פז מנכ"ל היקב את המיתוג החדש והרענן של יינות ה"סדרה האזורית" של כרמל, ובפיהם הייתה בשורה חשובה לא פחות: "מחיר היינות של הסדרה האזורית, ינוע בסופרים בטווח מחיר אטרקטיבי עם תמורה נהדרת שינוע בין 45 – 60 ש"ח וזאת לאחר מחקר שוק שמצא שלקוח היין בסופרים יהיה מוכן לשלם מחיר של 50 ש"ח וצפונה לתמורה שווה". מחזק את דבריהם ליאור לקסר יינן היקב שמספר "שהענבים ליינות מגיעים מהכרמים הכי טובים של היקב ולא אחת תוך הליכי המיון של הענבים, מגיעים גם ענבי איכות עד לסדרות הבסיס של היקב".

36

לפי שעה, בסדרה האזורית תוכלו למצוא 3 יינות אדומים, נושאי איורי חיות פרי עיצובו של ברוך נאה בתוויות שחורות כשעליהן מתנוסס האיור בזהוב מעשיר את ניראות וחזות בקבוק היין. כמו כן בסדרה גם יין רוזה מפתיע באיכותו ויין לבן גוורצטרמינר על הצד החנפן והחצי יבש עם שלל ארומות מפתות. באמצע השנה, יצטרף לראשונה אל הסדרה גם יין מבעבע עשוי ענבי שרדונה וקולומבר.

35

כרגע, על מדפי חנויות היין אם נשארו עדיין כאלה, תוכלו עדיין לראות בקבוקי יין אדום מבציר 2013 של הסדרה האזורית עדיין עם התווית הישנה וכבר בימים אלה ממלאים את מדפי היין היינות מבציר 2013 עם התווית החדשה וזה אותו היין. אליהם מצטרפים אל מדפי היין גם יין הרוזה והיין הלבן החדשים בסדרה האזורית והם מבציר 2016.

37

בהחלט מיתוג נאה והתחדשות ליינות שמיצבו את עצמם לחיוב בדעת הקהל והתוספת של היינות לסדרה, רק תעצים את החוויה שהמחיר והתמורה הבאה לידי ביטוי באיכות היינות היא השינוי המבורך.

יקבי כרמל הסדרה האזורית רוזה 2016
היין עשוי ענבי גראנאש וטמפריניו. הצבע יפיפה. האף ארומאטי. הגוף נוכח. הפה פירותי. רענן. נעים, כייפי ומהנה לשתייה. רמיזה קלילה למתקתקות "תותי-פרוטי" לקראת סיומת טובה. 

יקבי כרמל הסדרה האזורית גוורצטרמינר 2016
יין מפנק. על הצד המתחנף. מאוד רענן. מאוד ארומאטי. פירותי וטוב. חומציות תומכת גוו טובה ונוכחת מאוזנת במתקתקות נעימה ולא מכבידה. כיף של גוורץ. 

יקבי כרמל הסדרה האזורית מרלו 2013
מרלו עם תוספת של קברנה סוביניון וגם פטיט סירה. פרי עשיר טוב ונוכח. רכות נעימה. נגיעות של תיבול לצד פלפל שחור. הגוף בינוני לא כבד. נעים לשתייה.

יקבי כרמל הסדרה האזורית קברנה סוביניון שיראז 2013
אתם זוכרים שסיפרתי לכם על הינשוף? ובכן משום מה, זה היין שהוא הפייבוריט אצל לא מעטים מחובבי הסדרה האזורית. פרי יער אדום ושחור נוכח בפה. נגיעות תיבול ופלפל שחור. גוף טוב נתמך בחומציות תומכת. טאנינים נוכחים. סיומת טובה.

יקבי כרמל הסדרה האזורית קברנה סוביניון 2013
קברנה סוביניון עם מאפיינים זניים. פרי יער שחור וכחול ורמיזה קלילה ירקרקה. בפה נוכחות פרי מצוינת נתמכת בעמוד שדרה איתן. ובחומציות רעננה. הסיומת טובה.

39

בטווח מחירים של 45 – 60 ש"ח – יינות הסדרה הם לא רק הפתעה לטובה הם בפירוש ליקבי כרמל שאפו של מחמאה.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top