חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טמפו משיקה מארז חדש של מותג הבירה "גולדסטאר": אריזת "בסקט" BASKET עם שישיית בקבוקי 1/2 ליטר זכוכית של "בירה גולדסטאר" – המארז המשתלם ביותר והידידותי ביותר לסביבה

12

האריזה החדשה של גולדסטאר הכוללת בקבוקי זכוכית הניתנים לשימוש חוזר, היא הכי משתלמת מבחינת מחיר בירה לליטר, כי על כל 3 ליטר בירה הצרכן מקבל החזר כספי של 7.2 ₪ (החזר של 1.2 ₪ לבקבוק זכוכית 1/2 ליטר).

טמפו החליטה להשיק אריזה זו בעקבות בדיקה מעמיקה שנעשתה בשיתוף ארגון "קרבון טראסט" למדידת טביעת הרגל הפחמנית (ערכים לבדיקת פליטת גזי חממה) של אריזות גולדסטאר השונות.

בבדיקה נמצא כי "בקבוקי 500 מ"ל מזכוכית לשימוש חוזר הינה האריזה בעלת טביעת הרגל הפחמנית הנמוכה ביותר".

לאור זאת, טמפו החליטה לקדם את  צריכת הבקבוק לשימוש חוזר באמצעות מארז נוחות.

סגמנט הבקבוקים החוזרים בשוק הבירה בישראל בשנת 2016 היווה 40% מקטגוריית הבירה, לעומת 72% מקטגוריית הבירה בגרמניה, 53.5% מקטגוריית הבירה בבלגיה ו-48% מקטגוריית הבירה בהולנד.

טמפו, יצרנית גולדסטאר – הבירה הנמכרת ביותר בישראל, משיקה מארז חדש של בירה "גולדסטאר": אריזת בסקט עם שישיית בקבוקי 1/2 ליטר זכוכית של בירה גולדסטאר – המארז המשתלם ביותר וידידותי לסביבה.

כידוע, בדצמבר 2015 בוועידת פריז לאקלים (COP21), התחייבו מדינות העולם (ובהן ישראל) להירתם להפחתת ההתחממות הגלובלית על ידי מדידת והקטנת פליטת גזי החממה (הנמדדים במונחי טביעת רגל פחמנית).

גולדסטאר, מותג הבירה הנמכר ביותר בישראל, החליט להיות מותג מוצרי הצריכה הישראלי הראשון שימדוד את טביעת הרגל הפחמנית שלו ויעודד את ציבור הצרכנים להקטין במידת האפשר את טביעת הרגל הפחמנית שלו.

לשם כך, טמפו חברה ל-"קרבון טראסט" שהוא ארגון מוביל העוסק במדידה והקטנת ההשפעות הסביבתיות של ארגונים ומותגים. הקרבון טראסט נחשב לארגון המוביל להנפקת אישורי מדידת מדרך פחמני בעולם ובפרט באירופה. טמפו ביקשה מקרבון טראסט למדוד את טביעת הרגל הפחמנית של גולדסטאר בכל האריזות הנמכרות לצרכן במטרה להבין את השפעתן על שינוי האקלים בישראל.

להלן עיקרי הממצאים שעלו מהבדיקה:

טביעת הרגל הפחמנית באריזת שישית בקבוקי 330 מ"ל חד פעמיים של גולדסטאר היא 1.15 ק"ג לליטר בירה.

טביעת הרגל הפחמנית באריזת פחיות 500 מ"ל חד פעמיות של גולדסטאר היא 0.86 ק"ג לליטר בירה.

טביעת הרגל הפחמנית באריזת בקבוק 500 מ"ל מזכוכית לשימוש חוזר של גולדסטאר היא 0.5 ק"ג לליטר בירה.

 

מחיר מומלץ לצרכן של מארז שישיית בירה 1/2 ליטר של גולדסטאר: 42 ₪.

ניתן להשיג את המארז החדש של גולדסטאר בחנויות שופרסל דיל אקסטרא, מחסני השוק וקשת טעמים ברחבי הארץ.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top