חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סירה רזרב וסוביניון בלאן של יקב טוליפ קיבלו ציונים מרשימים ביותר בטעימה האחרונה במגזין היין היוקרתי Robert Parker's Wine Advocate

Net_Sauvignon_Blanc

מבקר היין הנחשב בעולם רוברט פרקר בחר לתת את הציון המרשים של 92 לסירה רזרב 2014 ו-90 לסוביניון בלאן 2015, בנוסף מארה נוסטרום של יקב מאיה, הנכלל בתוך "קבוצת טוליפ" קיבל את הציון המוערך של 90 נקודות- על יינות אלו מנצח יינן היקבים,דוד בר אילן.

מבקר היין מרק סקווירס, הממונה על טעימת יינות אגן הים התיכון כתב: "הסוביניון בלאן והסירה של טוליפ הם מצויינים, כמו כן גם המארה נוסטרום של יקב מאיה, יקב הבת של טוליפ".

רועי יצחקי, מנכ"ל ובעלים של יקב טוליפ ויקב מאיה: "זה תמיד מרגש אותנו לקבל הכרה בינלאומית על יינותינו. במיוחד התרגשנו מהציון של המארה נוסטרום, זוהי הפעם השניה בלבד שיין של יקב מאיה נשלח לרוברט פארקר וכבר לקבל ציון 90 זה אינו מובן מאליו. הסוביניון בלאן קיבל ציון 90 והוא רק בציר שני. זה נותן לנו ביטחון בדרך שאנחנו הולכים בה ומאמינים בה. במיוחד מרגש אותי לראות שיינות ישראלים מקבלים הערכה יותר ויותר בעולם וישראל תופסת את מקומה כמדינת יין".

יקב טוליפ הינו יקב בוטיק חברתי, בייסודו וניהולו של היזם רועי יצחקי. היקב מתמחה בייצור יינות איכותיים, שזכו להכרה בינלאומית ונמכרים במספר רב של מדינות ברחבי העולם. כיקב חברתי, הראשון בעולם שביסס מודל תעסוקת יין בקרב אנשים עם מוגבלויות, תורם היקב לקהילת כפר תקווה, יישוב לבוגרים בעלי צרכים מיוחדים ומעסיק את דיירי הכפר במגוון העבודות השונות ביקב.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top