חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

WOW – WORLD OF WINE אירוע היין הגדול והמרגש של השנה

ddsfחברת "צור עולם של יין" העניקה ביום שני האחרון במלון סיטי טאוור ברמת גן במה מרשימה למגוון עשיר ואקלקטי של יינות ומשקאות אלכוהוליים כולם כשרים אותם מייבאת החברה לישראל. רוב היינות מחברתROYAL WINE  ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. זו הייתה הזדמנות חד פעמית שמתרחשת פעם בשנה לחוות עולם שלם של סגנונות יין בטעימה חובקת עולם. התערוכה הכשרה נחשבת מהחשובות בעולם  וזו הפעם הראשונה שהיא פותחת שעריה לקהל הרחב.

משרד יחסי הציבור מרום תקשורת קיבל את אישור בעלי חברת "צור עולם של יין" לזמן שעתיים קודם לפתיחת האירוע בתשלום לקהל הרחב, קבוצה גדולה מאוד של נשות ואנשי המדיה העיתונאית לרבות בלוגרים המסקרים "לייף טיים".

dsdשמואל'יק צור בנו של צבי הבעלים ומנכ"ל החברה, הוביל את קבוצת העיתונאים והכתבים בין דוכני ההטעמה, כשהוא מסביר וממליץ על היינות שבעמדות מן היינות הקלים ועד ליינות הכבדים והיקרים. קודם לכן, הוא הציג בכבוד ובגאווה ובהערכה רבה את מר רון הרצוג נציג יקב הרצוג הקליפורני שחברת צור עולם של יין נמצאת עמו בקשרי עבודה זה שנים רבות.

ניתן היה לראות באולם האירוע מגוון גדול של קהל שבא לחוות ולטעום מהיינות ובלטו נציגים מהעולם החרדי חובבי יין שהיין הכשר הוא חלק בלתי נפרד מהווייתם.

yrtetrwלהרטיב את החך פתחתי עם 2 שמפניות צוננות הראשונה שמפניה ברון דה רוטשילד שמפניית ברוט לבנה והשנייה שמפנייה דרפייה קארט ד'אור אף היא ברוט לבנה שנעמה לי יותר מקודמתה.

sdsהשתגעתי מהנאה מיין הקינוח הקנדי צפונה וידאל אייס ויין המגיע מאזור הניאגרה פנינסולה וואו איזה אייס ויין אמיתי שהוא מורכבות מושלמת של הנאה צרופה.

גם המלבק של פלחאס דה לוס אנדס גראן מלבק מארגנטינה גרם לי לציקצוק שפתיים של הנאה מיין טוב.

היין של יקב פסגות הנקרא PEAK מבציר 2014 העשוי מענבי סירה,פטיט סירה ומורבדרה , יין שעשוי היטב. נעם לי מאוד.

יינות היבוא של ROYAL WINE EUROPE שהגיעו מיקבים מובחרים בצרפת היוו שוס אמיתי לחובבי היין ובהחלט מדובר כאן על יינות מהשורה הראשונה.

צוות מלון סיטי טאוור מצידו עמל טרח והגיש ללא הגבלה תפריט שכלל פטה כבד, ניוקי, אסאדו דרום אמריקאי, שיפודי עוף, חומוס ופלאפל, ומיני שווארמה גורמה בסינרגיה של טעמים וריחות שהלכו היטב עם המגוון המדהים של היינות. גם בפינה המתוקה, לא חסכו המארגנים וכך לצד ליקרים נפלאים ויינות קינוח מתוקים, יכלו האורחים ליהנות ממגוון עוגות ושוקולדים.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top