חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יבואני המשקאות אקרמן שמחים להרחיב את האופקים של צרכני היין בישראל בהבאת יקב MATUA מניו-זילנד. יקב יוקרתי זה זכה בתואר יצרן היין מספר 1 בניו זילנד לשנת 2016 בתחרות IWSC

Matua Marlbourough Pinot Noir

יבואני המשקאות אקרמן, שמחים להרחיב את האופקים של צרכני היין בישראל בהבאת יקב MATUA  מניו-זילנד. יקב יוקרתי זה זכה בתואר יצרן היין מספר 1 בניו זילנד לשנת 2016 בתחרות IWSC – The International Wine & Spirit Competition. יינן היקב GREG ROWDON עושה יינות המעניקים תמונת נוף אזורית וטרוארית של אזור היין Marlborough שבניו זילנד, אזור שאחראי על 3/4 כלל ייצור היין בניו זילנד והוא נחשב לאזור יין ייחודי ומאוד חשוב ושמו יצא למרחקים בעיקר בזכות יינות הסוביניון בלאן הבאים ממנו.

2 הבקבוקים שטעמתי שייכים ל"סדרה האזורית" REGIONAL RANGE של היקב, והם מביאים לידי ביטוי יינות שענביהם הגיעו ממספר כרמים של היקב הנותנים יחדיו מצג טרוארי.

היינות אינם כשרים. היינות מגיעים עם פקק הברגה ולא עם פקק שעם, והם מעניקים תמורה נהדרת למחירם.

יקב MATUA – Marlborough- Sauvignon Blanc סוביניון בלאן 2015 – מרלבורו ניו זילנד

זהו יין הנשען על מסורת ארוכה ומאוד מכובדת של זכייה בפרסים ומדליות על ציר שנות הבציר והוא מביא עמו את הטוב ביותר שאזור מרלבורו יכול לתת.

רשמי טעימה שלי :

יופי של סוביניון בלאן. צבעו כעין הקש בהיר וצלול עם שוליים בוהקים. היין תופס אותך באף, מרגע שהוא נמזג אל הכוס. אף, לימוני, אשכולית, פסיפלורה, ליצ'י, שופע רעננות, ונגיעות טרופיות. הפה, קריספי, חלק, משיי, לימוני, עם חמיצות נפלאה מאוזנת ותומכת, הסיומת חלקה, ונעימה.

אלכוהול : 13%.

התאמה לאוכל : תאילנדי, דגים, בשר לבן, עוף ,איטלקי וצרפתי

טמפרטורת הגשה מומלצת: מצונן 6 – 8 מעלות.

מחיר לצרכן : 95 ₪.

יקב MATUA Marlborough- Pinot Noir פינו נואר 2014 – מרלבורו ניו זילנד

רשמי טעימה שלי :

יין אדום יבש. צבעו אדמדם רובי מעט בהיר, השוליים בוהקים בשקיפותם. באף, פירות יער אדומים, תות שדה ודובדבן רמיזה לשזיף ונגיעות עשבוניות על רקע עץ חבית.

בפה, היין עם גוף קל. טאנינים רכים. יין רגוע ומכוון פרי עם טעמים של פירות יער אדומים, תות שדה, דובדבן, ונגיעות ספייסיות ואדמתיות, על רקע עץ חבית. היין מאוזן היטב.

יין שתי, נגיש ועכשווי.

אלכוהול : 13%

התאמה לאוכל : תאילנדי, דגים, בשר לבן, עוף ,בשר בקר וספגטי

טמפרטורת הגשה מומלצת : 16 – 18 מעלות

מחיר לצרכן : 95 ₪.

download

download (1)

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top