חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב כרם ברק – "שישי חורפי ביקב" – הפנינג של טעמים צבעים יינות לחמים ומטעמים

IMG_3147

יעל ויוסי רוזנברג הם הבעלים של יקב הבוטיק יקב כרם ברק שהינו בהגדרתם יקב בוטיק חקלאי משפחתי הממוקם במושב בקוע. יוסי, מייצר במקום גבינות עיזים, כבשים ובקר, לצד אפיית לחם מקומי, ועשיית יינות בוטיק זוכי מדליה. בקבוקי יקב כרם ברק, מעוטרים באיורים ייחודיים, אישיים, שנעשו ע"י בנם של הזוג שעל שמו נקרא היקב ברק שמואל רוזנברג ז״ל, שנפטר ב 2010, והוא רק בן 18. ברק, היה אמן, אהב ציור וסיפורי קומיקס.

IMG_3123הייתה לי הזכות, לבקר כבר מספר פעמים ביקב, לטעום מהיינות, ולפגוש את בני הזוג המקסים הזה שאהבתם, ואהבת האדם, היא זו שמחזקת אותם ומובילה את דרכם.

IMG_3137

שמחתי אתם בתחרות טרה וינו האחרונה שבקבוק יין הנקרא DRAGON BUNNY מבציר 2013 זכה במדליית זהב נחשבת, בהחלט ליין ראוי.

IMG_3146בתחילת החודש שעבר, הרימו יעל ויוסי מיזם חדש, הנקרא "שישי חורפי ביקב" – מזנון עשיר ויין חופשי" ובכל יום שישי, בעונת החורף, הם מזמינים אתכם ומכינים לכבודכם מזנון עשיר וחופשי של מטעמי החווה – גבינות קשות ורכות מחלב כבשים ובקר שמכינים בחווה, לחמי מחמצת ממגוון קמחים, פוקצ'ות, סלטים, מרק עשיר, תפוחי אדמה בתנור, ירקות אנטיפסטי, מטבלים ופינוקים נוספים לצד מזיגה חופשית ככל שתבחרו מיינות היקב כאוות נפשכם וכמובן פינת קפה ותה עם עוגות באפייה ביתית. וכל זה בעלות של 80 ש"ח לאדם.

IMG_3133פגשתי את בני הזוג השבוע באירוע היין סומלייה ואלה האחרונים הזמינו אותי כתמיד לבוא ולבקר ויעל אף הדגישה "תבוא עם אשתך".

IMG_3135חזאי מזג האוויר לא אכזב בתחזית לסוף השבוע ויום השישי, היה אביבי, עם נגיעות של קרירות, אבל כזה שאתה יודע שאסור לך לשבת בבית ולראותו חולף.

IMG_3127הרמתי טלפון והזמנתי לנו מקום למרכז המבקרים של היקב לשעה 10:00. כשהגענו, כבר ישבו בחוץ זוג שנהנה מקרני השמש החמימה, לוגמים לעצמם יין רוזה צונן, ומספר זוגות נכנסו יחד אתנו אל מרכז המבקרים.

IMG_3128

אותה שעה יוסי עסוק בתנורי האפייה, והשולחן של בופה ארוחת הבוקר, כבר היה עמוס לעייפה בירקות, גבינות, סלטים, מאפים, מרק, ריבות, עוגות, והכול כל כך טרי, וצבעוני.

IMG_3139התחלנו את ארוחת הבוקר בהסבה סביב שולחן שבפנים, וקינחנו בקפה ועוגה וגרנולה וריבה לצד יין רוזה ויין אדום בשולחן שבחוץ מתענגים על קרני השמש המלטפות.

IMG_3140האוכל פשוט נהדר והטריות "צועקת" ממנו. הלחמים משמיעים קולות של "ניפוץ" פריכותם והגבינות והיינות הם שילוב של לא פחות מנפלא.

IMG_3131אל תחמיצו את עלי הגפן הממולאים שיוסי עושה בעצמו אחרי שמישהו העיר לו "שהכול כאן ממש טעים ונעים אבל למה עלי הגפן שלכם מקופסת שימורים" ויוסי לא היה צריך יותר מזה בכדי "להיענות לאתגר" ולהוציא תחת ידיו עלי גפן ממולאים שהם לא פחות מחוויה.

IMG_3129

כשאתם כאן, אל תוותרו על כלום. לא על הנוף הנשקף מסביב, לא על כל טיפה של שמש, יין, או פיסה של לחם וגבינה ופשטידה, ופוקצ'ה, וירקות מאודים וקלויים. זה יצבע לכם את הצלחת ויעשה לכם את היום. ואל תשכחו להזמין מקום. זה פשוט חלום.

 IMG_3120

יוסי רוזנברג – יקב כרם ברק, משק 46, בקוע.

052-6288591. [email protected]  
מרכז המבקרים פתוח בימי ו' בין השעות 10:00 – 14:00

df2e1d_32625a14c1df481ea2744385baed826aמומלץ לברר לפני ההגעה
בשבת וחגי ישראל – סגור

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top