חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יקבי ברקן" מציגים: לרגל Valentine’s Day בציר חדש ליינות מרלו ופטי ורדו מסדרת האיכות Special Reserve, בציר 2013

מרלו ספיישל 2013

לרגל הוולנטיינ'ס דיי, 'יקבי ברקן', היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות, מציג בציר חדש ליינות מרלו ופטי ורדו מסדרת האיכות  Special Reserve, בציר 2013.

רבות נאמר במהלך ההיסטוריה אודות יין, אהבה ועל מה שביניהם, על הניחוחות הארומטיים המסחררים, על הפעולה הזוגית שבטקס השתייה ועל הצבע האדום כהה המפתה.

האתגר הגדול של יינן הוא לבחור לכל זן ענבים את איזור הגידול הטוב ביותר עבורו. אתגר זה הוליד את סדרת האיכות SPECIAL RESERVE מבית יקבי ברקן. היינות המובחרים מסדרת SPECIAL RESERVE מרלו ופטי ורדו ילוו בהרמוניה כל סעודה אינטימית לאוהבים השנה.

יקבי ברקן מרלו Special Reserve – בציר 2013

רשמי טעימה מטעם היקב: צבע היין אדום כהה בעל שוליים בהירים. באף מתפרצים תותים אדומים בשלים וריבת אוכמניות אשר עטופים בעץ נעים ומתקתק, קרמל ווניל של חביות אלון איכותיות. כל אלו מלווים בעשבוניות נפלאה המשלבת אורגנו, מרווה וזוטה לבנה. בפה מורגש שילוב של פירות שחורים ואדומים כגון שזיפים, דובדבנים שחורים ותות שדה. גוף היין בינוני ובעל טאנינים רכים ומעודנים, והסיומת ארוכה ופירותית עם רמזים של קפה קלוי ושוקולד מריר.

בציר: 2013

הרכב: 100% מרלו

אזור גידול: הגליל העליון והרי ירושלים

יישון: 18 חודשים בחביות עץ אלון, ברובו צרפתי.

אלכוהול: 14%

יקבי ברקן פטי ורדו Special Reserve – בציר 2013

זה כבר לא סוד כי זן הפטי ורדו, אחד מחמשת זני בורדו, אשר בעולם משמש בעיקר כתוסף קל לצבע ומבנה, התגלה כזן אשר יכול להפיק יינות זניים שלמים ומאוזנים במספר מדינות בעולם וביניהן ישראל. ביקב ברקן מאמינים כי זן זה אינו רק מסוגל להפיק יין שלם ומאוזן אלא מסוגל לייצג נאמנה את מדינת ישראל שכן, אין עוד כמעט זנים המסוגלים לגדול ולהפיק יין טוב לכל רמות המחיר בכל אזורי הגידול בישראל. כמובן שהיינות הסופיים יהיו שונים בצורה מהותית מאיזור גידול אחד לשני ויש שיהיו משמעותית בולטים מהאחרים אך זהו שוני "טרואריסטי" מקובל. כמובן שכשמדובר בטרואר הגלילי שלאורך השנים הוכיח את עצמו, בעיקר בהקשר של "הזנים הבורדולזים", גם הפטי ורדו גדל ומתבלט באיכויות גבוהות ומרשימות בהרבה. ניתן לראות כי שנה אחרי שנה הפטי ורדו הגלילי מפיק יינות לא רק בולטים ומאוזנים אלא בעלי רבדים רבים, מורכבות יוצאת דופן, פירותיות עוצמתית ויכולת התיישנות מרשימה.

רשמי טעימה מטעם היקב:

ליין גוון ארגמן-סגלגל עמוק ומציג אף אפל ומפתה עם פלפל שחור ומאופק לצד עשבוניות מעודנת. בפה, היין ממשיך במורכבות מהפנטת של פרי חמצמץ ורענן המשתלב עם פלפל שחור ותערובת תבלינים מעושנת וכל אלו שזורים בתוך מבנה מוצק ורחב. היין ממשיך לחשוף שכבות נוספות בכל טעימה וחושף רעננות לצד אנימליות, אלגנטיות לצד פראיות. היין מוכן לשתייה כעת אך יש להניח כי ימשיך להתפתח ולהשתבח במשך מספר שנים.

בציר:  2013.

הרכב זנים: 100% פטי ורדו.

אזור גידול: גליל עליון.

יישון: 18 חודשים בחביות עץ אלון, רובו צרפתי.

אלכוהול: 12.5%.

מחיר מומלץ לצרכן: 75₪

כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל

צילום: איל קרן צילום קולינארי

ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות וחנויות היין ברחבי הארץ

download

יקבי ברקן

מרכז המבקרים
טלפון: 08-9988788

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top