חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טמפו משיקה בירה חדשה מבית "גולדסטאר": "גולדסטאר SLOWBREW" בירת לאגר כהה חזקה עם 10% אלכוהול

 

%d7%91%d7%99%d7%a8%d7%94-%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%93%d7%a1%d7%98%d7%90%d7%a8-slowbrew

אם תשאלו אותי אני לא ממש איש של בירות ויין היה ונשאר עולמי. אם תשאלו אותי איזה בירות אתה מעדיף? אזי תשובתי תהא ברורה בירות לאגר על פני בירות אייל. אם תשאלו אותי על מרירות או נטייה לכיוון פרחוניות ומתקתקות אזי אני בצד המתקתק, הכבד, והעמוק יותר. אם גם אצלכם זה ז'אנר הבירה המועדף עליכם אתם תתחברו בנקל וגם תתאהבו בבירה גולדסטאר החדשה ה-SLOEBREW ולו על שום העובדה שבטמפו יצרנית המותג גולדסטאר פשוט חשבו עלינו ועל רבים בצד החך הישראלי עם בירה שפשוט תפורה לנו על חושי ובלוטות הטעם. קחו מתקתקות חנפנית, עומק, מורכבות ועניין ונוכחות מחוזקת באלכוהול והרי לכם בירת לאגר גולדסטאר SLOEBREW מנצחת. על פניו מהתרשמות הטעימה יש כאן אלכוהול 10% ויש כאן יותר לתת ומן הסתם תהליכי תסיסה איטית ובישול ארוך ויש כאן רמזים לשקדים ולפרחוניות נעימה תיבלון עם גוף מלא ורענן, הנוגע קלות במרירות מתבקשת.

גולדסטאר SlowBrew מיוצרת בתהליך תסיסה איטי  וממושך (פי 2 יותר זמן מתהליך ייצור גולדסטאר רגילה), המאפשר מיצוי מלא של הלתת והכשות ומוביל ליצירת בירה בעלת עומק, איזון ונוכחות עוצמתית. הבירה הינה בירת לאגר כהה חזקה עם 10% אלכוהול.

ניר גל, מנהל השיווק של חטיבת הבירות בטמפו: "אנו גאים להציג בפני אוהבי הבירה בישראל חווית בירה חדשה מבית גולדסטאר. הודות לבישול האיטי גולדסטאר SlowBrew, מספקת לצרכנים זווית ייחודית של גודלסטאר, מותג הבירה האהוב בישראל. לקראת ההשקה התחלנו בהטעמת המוצר לבעלי ברים שונים , והתגובות נלהבות ביותר ולשמחתנו הביקוש להצבת ברזי מזיגה גבוה במיוחד."

טמפו, יצרנית גולדסטאר – הבירה הנמכרת ביותר בישראל, משיקה את "גולדסטאר SLOWBREW".

גולדסטאר SLOWBREW מיוצרת בתהליך מורכב ואיטי (כפול זמן מתהליך הייצור של גולדסטאר רגילה). הוא מתחיל בבישול ארוך מהרגיל עם כמות לתת גדולה במיוחד שתכליתו למצות כמה שיותר טעמים וסוכרים מהלתת וארומות מהכשות. הוא נמשך בתסיסה ממושכת בטמפרטורה נמוכה ומבוקרת, ליצירת טעם לאגרי עשיר ופריך.

לאחר מכן, התהליך ממשיך בהבשלה איטית וארוכה המאפשרת לבירה להגיע לאיזון ולעושר טעמים. הזמן, ההקפדה וההשקעה מובילים ליצירת בירה עוצמתית ובעלת רבדים עמוקים. הבירה מאופיינת בטעם עמוק ומאוזן, מרקם חלק, גוף מלא ושיעור אלכוהול גבוה במיוחד של 10%.

בירה גולדסטאר SLOWBREW תושק תחילה בחנויות האלכוהול הנבחרות, ובחבית מזיגה בברים ובפאבים נבחרים . הבקבוק במראה יוקרתי, ישווק עם תווית שקופה שעוצבה על ידי חברת קלאסנס (claesense) מאנגליה, המובילה בעיצוב תוויות בירה בעולם.

אודות בירה גולדסטאר

"גולדסטאר" היא הבירה הנמכרת והמועדפת ביותר בישראל. בשנה אחת נמכרים למעלה מ-40 מיליון בקבוקי גולדסטאר בארץ, והמותג בעל נתח שוק של כ- 25%.

גולדסטאר היא בירה שפותחה בשנת 1950, היא מוגדרת כבירת לאגר כהה ולה טעם וארומה ייחודיים. גולדסטאר מכילה 4.9% אלכוהול גולדסטאר מיוצרת לפי מתכון בן 70 שנה, בתהליך מסורתי המקנה לה את טעמה העמוק.

מחיר מומלץ לצרכן של שישיית בירה SLOWBREW גולדסטאר 42 ₪.

gs-sb-glass-on-white-_-%d7%9e%d7%95%d7%a7%d7%98%d7%9fניתן להשיג את גולדסטאר SLOWBREW בחנויות האלכוהול הנבחרות ברחבי הארץ.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top