חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדליית זהב למרלו רזרב 2008 של יקב בזלת הגולן בתחרות היין הבינלאומית טרה וינו 2016

 

%d7%9e%d7%a8%d7%9c%d7%95-%d7%a8%d7%96%d7%a8%d7%91-2008

יין מרלו רזרב 2008, של יקב הבוטיק בזלת הגולן בקדמת צבי, זכה במדליית זהב, בתחרות היין הבינלאומית טרה וינו 2016, שהתקיימה בישראל.

יואב לוי, בעלים ויינן יקב בזלת הגולן אומר, כי "הוא שמח על הזכייה וכי יינות היקב זוכים בפרסים יוקרתיים בתחרויות חשובות בארץ ובעולם "זהו כבוד גדול ותמורה על עבודה קשה של כלל הצוות המסור והמקצועי ביקב בזלת הגולן" אומר לוי ומפציר בציבור הישראלי לרכוש רק יינות תוצרת כחול-לבן ולתמוך בענף היין ובחקלאות בישראל".

בתחרות נבחנו דוגמאות של 615 יינות וכהלים, 328 יינות מישראל והשאר מ- 22 מדינות שונות מרחבי העולם. התחרות מורכבת מ"טעימות עיוורות" על ידי שופטי יין בכירים מהארץ ומחו"ל, ביניהם: כתבי יין, סומליירים, קניינים, ייננים מובילים ומובילי דעת קהל.

התחרות עומדת בסטנדרטים הקפדניים ביותר בענף ומנוהלת בפיקוח ארגון היין הבינלאומי המשפיע ביותר ה-OIV, המעניק את חסותו המלאה ומהווה אות כבוד לתעשיית היין בישראל.

יקב בזלת הגולן הוקם על ידי בעל הכרמים והיינן יואב לוי, בשנת 1998 סוד קסמו של היין, טמון בשילוב בין טיפוח שתילים איכותיים של גפנים, באדמת הבזלת הפורייה והעשירה (כמחווה נקרא היקב בזלת) ומיקומם של הכרמים בצפון רמת הגולן. היקב מטפח 100 דונם של כרמי יין. הכרמים ממוקמים בצפון רמת הגולן בגובה של 900 מטר מעל פני הים. את היין מייצרים ביקב בזלת בתהליכי ייצור טבעיים וקפדניים.

יינות יקב בזלת הגולן מיוצאים לאירופה ולארה"ב, משתתפים בתערוכות יין מקצועיות, בתחרויות בינלאומיות ברחבי העולם וזוכים להכרה בינלאומית. יינות היקב נמכרים במסעדות מובחרות ובחנויות יין ברחבי הארץ, בבתי מלון ובחנויות יין ברחבי העולם. כזכור את יין השרדונה מייצא היקב למדינות אירופה עם הטבעת דגל ישראל כחול לבן, על פקק הבקבוק, כהתרסה לחרם האיחוד האירופי על מוצרים מישראל.

כל יינות יקב בזלת הגולן כשרים למהדרין לכל ימות השנה, כשרות המועצה האזורית גולן, הרב ישי סמואל, בד"צ חרדים, בד"צ איגוד רבנים, כשרות בינ"ל OK.

יקב בזלת הגולן

להזמנת ביקורים אנא תאמו מראש:
יקב בזלת הגולן
מושבה קדמת צבי, רמת הגולן 12421
טל: 04-6965010 נייד: 050-8485010
[email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top