חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יין הפרימיום "בלק טוליפ" (2012) של יקב טוליפ נבחר בין 3 היינות המצטיינים של השנה על ידי מבקר היינות הנחשב בעולם – רוברט פרקר.

%d7%9b%d7%92

מבקר היינות הנחשב בעולם, רוברט פרקר בחר את שלושת היינות המצטיינים של השנה ביניהם בלק טוליפ 2012 של יקב טוליפ. הרשימה פורסמה על ידי העיתון הנחשב Wine Advocate.

מבקר היין מרק סקווירס, הממונה על טעימת יינות אגן הים התיכון כתב: "לפעמים אני בוחר יינות על מנת לשים את אור הזרקורים על יקב או על איזור מסוים מאשר לזרוק לאויר את הציונים הגבוהים ביותר מאותו המקום שוב ושוב, יש לי אג'נדה והיא לא תמיד קשורה למספרים, בכל מקרה ביינות שבחרתי יש משהו מיוחד"

הבלק טוליפ 2012 של יקב טוליפ זכה השנה לציון 92 על ידי Wine Advocate שנחשב בין הציונים הגבוהים ביותר שקיבל יין ישראלי, והשבוע קיבל גם את הכבוד להיחשב בין שלושת היינות הטובים ביותר בישראל.

עוד בין המומלצים מארה וויט 2014 של יקב מאיה, הנכלל בתוך "קבוצת טוליפ" זכה ליין עם הערך הכספי הטוב ביותר.

רועי יצחקי, מנכ"ל ובעלים של יקב טוליפ ויקב מאיה: “זהו בהחלט כבוד גדול ומרגש עבורנו, יינותינו זוכים שוב ושוב להערכה על ידי מבקרי היין הנחשבים בעולם וזה כנראה אומר שאנחנו עושים משהו טוב. היה לי חזון מאוד גדול עם הבלק טוליפ, יין הדגל של יקב טוליפ ואני שמח שהצלחתי לממש אותו. את יקב מאיה הקמתי רק לפני שלוש שנים עם חזון מאוד ברור, יצירת יינות ישראלים-ים תיכוניים ולכן זה עושה אותי כל כך מאושר שבזמן כל כך קצר יקב מאיה מוערך לא רק בישראל אלה גם בעולם כולו בתור יין ים תיכוני מוביל.

הכי מרגש אותי לראות שיינות ישראלים ממשיכים לקבל הערכה בכל העולם וישראל תופסת את מקומה כמדינת יין”.

יקב טוליפ הינו יקב בוטיק חברתי, בייסודו וניהולו של היזם רועי יצחקי, הממוקם בכפר תקוה. היקב מתמחה בייצור יינות איכותיים, שזכו להכרה בינלאומית ונמכרים במספר רב של מדינות ברחבי העולם. כיקב חברתי, הראשון בעולם שביסס מודל תעסוקת יין בקרב אנשים עם מוגבלויות, תורם היקב לקהילת כפר תקווה, יישוב לבוגרים בעלי צרכים מיוחדים ומעסיק את דיירי הכפר במגוון העבודות השונות ביקב.

%d7%99%d7%92%d7%9bיקב טוליפ

כפר תקווה קרית טבעון

טלפון: 04-9830573

פקס: 04-9830575

דוא"ל: [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top