חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'יקבי ברקן' גאים להשיק לרגל פתיחת עונת החורף: בציר חדש ליין קברנה סוביניון מסדרת האיכות "Special Reserve", בציר 2013

הבציר החדש של יין קברנה סוביניון מסדרת האיכות Special Reserve, בציר 2013, מושק בימים אלו לרגל פתיחת עונת החורף, היין מושלם ללילות חורפיים בבית, לדייט רומנטי או כמתנה נהדרת לארוחות משפחתיות.
רשמי טעימה שלי : 

יין עשוי היטב. עם מאפייני זן בולטים לצד ירקרקות עשבונית ים תיכונית. זהו יין המספק תמורה נפלאה למחירו. הוא שתי, הוא נעים, יש בו מן האלגנטיות, לצד האיזון והחומציות התומכת גוו. מצאתי בו נגישות טובה וגם פוטנציאל להיות במיטבו 2-5 שנים קדימה.
רשמי טעימה מטעם היקב:

ליין גוון אדום רובי עז ומציג קשת ארומות של פרי שחור מאופק ועץ אלון משובח, כל זאת לצד העשבוניות הגלילית המוכרת של מנטה, טימין ורמז לעלי דפנה. בטעימה, היין מפגין מורכבות של פירות יער המשתלבים עם תערובת עשבי תיבול רעננים וכל אלו שזורים בתוך מבנה מוצק ורחב. היין ממשיך לחשוף שכבות נוספות בכל טעימה וחושף רעננות לצד אנימליות, אלגנטיות לצד פראיות.
היין מוכן לשתייה כעת אך ימשיך להתפתח ולהשתבח במשך מספר שנים.

נתוני יינן :
בציר: 2013
הרכב: 100% קברנה סוביניון
אזור גידול: גליל עליון
יישון: 18 חודשים בחביות עץ אלון, ברובו צרפתי.
אלכוהול: 13.5%
מחיר: כ- 70 ₪ לצרכן

כשר.

אודות סדרת Special Reserve:

האתגר הגדול של יינן הוא לבחור לכל זן ענבים את איזור הגידול הטוב ביותר עבורו. החיפוש הבלתי פוסק לפתרון האתגר הוליד את סדרת SPECIAL RESERVE, סדרת האיכות מבית יקבי ברקן. אתגר זה התאפשר בזכות נטיעות האיכות הרבות של יקבי ברקן בשנים האחרונות, ועבודה מאומצת ביקב. אנו מאמינים כי כל יין בסדרה אכן מהווה שילוב ייחודי ואיכותי שבו אדמות גידול מובחרות פוגשות זן ענבים אצילי.

קרדיט צילום : איל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top