חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ברבדו כרמי יוסף לכבוד ראש השנה וחגי תשריי שבפתח ממליץ על יין הפרימיום BRAVDO LANDMARK מרלו 2013

BRAVDO LANDMARK היא סידרת יינות שנולדה משילוב של מסורת חקלאית בת 130 שנים, עם שיטות חקלאיות חדשניות המבוססות על ידע, מחקר וסקרנות.  
היינות הם תוצר של למידה ממושכת של הכרם, מיפוי מוקפד של חלקות ותת חלקות, מיצוי הפוטנציאל והייחוד של כל אחת מהן. האדמה והאקלים שחוברים יחד לגידול ענבים משובחים, הם הבסיס ליין איכותי. את הכרם והיין מלווים לאורך כל הדרך, הפרופסורים בן עמי ברבדו ועודד שוסיוב. יקב ברבדו כרמי יוסף עם יין הפרימיום BRAVDO LANDMARK מרלו 2013

יקב ברבדו כרמי יוסף מרלו LANDMARK 2013 סדרת פרמיום

רשמי טעימה שלי: ואני מודה ומתוודה שאין אלה רשמי טעימה חד פעמית אלא שורה של טעימות על ציר הזמן במגוון הזדמנויות שכל אחת מהן וכולן יחדיו הותירו בי חוויות. האף, ארומאטי, עשיר ומורכב שופע בפרי מרוכז, נוגע ברמיזה במנטה, טימין ועלי דפנה. בפה, עושר של טעמים בלי בומבסטיות או כבדות, מצאתי בו פרי יער שחור בשל כשזיף ודובדנים כהים, לצד פטל אדום קקאו וריבת אוכמניות כהה, נגיעות של עשבי תיבול טריים ותערובת תבלינים במעט מעושנת, וגם רמיזות לטבק ולאניס. הסיומת מרירה קלות. ארוכה ומפתה.  

Merlot LANDMARK 2013, הינו יין ייחודי, שמקורו מענבים שנבצרו מחלקת מרלו מקלון (תת זן) מצטיין, בו נמצאה רמת רזברטרול (האחראי העיקרי לסגולות הבריאות שיש ביינות אדומים) גבוהה משמעותית מהרמות המקובלות בענבים אדומים בכלל ובענבי מרלו בפרט, בארץ ובעולם.

הענבים נבצרו בהבשלה פנולית מלאה מחלקה ייחודית זו, עבר השרייה קרה למיצוי מיטבי של חומרי הטעם, הארומה, הצבע והרזברטרול ולאחר התבגרות של 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי (75%) ואמריקאי (25%), התקבל יין הרמוני, עמוק ומורכב.

זהו יין בעל גוף מלא. טאנינים מעודנים. ארומות של פירות אדומים. בעל סיומת נעימה. איזון מעודן בין טעמי הפרי לטעמי החבית. בעל פוטנציאל התבגרות 5-6 שנים.

היין יצא בסדרה ממוספרת של 2900 בקבוקים

אלכוהול: 15.5%
מחיר לבקבוק: 170 ₪.
היין מגיע במארז יוקרתי.

יקב כרמי יוסף ברבדו

כתובת המשרד: הארז 5 כרמי יוסף 99797
מרכז המבקרים הפסטורלי נמצא בלב הכרמים שמול היישוב כרמי יוסף על כביש 44, בין כרמי יוסף לפדייה.

שיווק וקשרי לקוחות:
הדר אלרואי   050-2207022  לקוחות פרטיים ותיאום ביקורים ביקב.

איגי אלוני  050-3375767  מסעדות וחנויות בלבד (לקוחות עיסקיים)

מרכז המבקרים של היקב פתוח בימי שישי בין השעות 11:00 – 14:00,  במהלך ימי השבוע בתאום מראש. בימי שבת היקב סגור. עלות הביקור ביקב היא 40 שקלים לאדם.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top