חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקה חגיגית של יינות חדשים מבציר 2013 ביקב נבו – יום שלישי 13/09/16 בשעה 20:00 במרכז המבקרים של יקב נבו. – תגידו נרשמתם?! אז בטוח ידעתם. והייתה לכם מספיק סיבה טובה שלשמה הגעתם !

רגע לפני שמגיעים החגים באים לטעום את היינות החדשים שיקב נבו משיקים. באירוע חגיגי הכולל נישנושים ומוסיקה נעימה יושקו שני יינות חדשים מרלו (100% זני) ופטיט מרלו, שהוא בלנד המורכב מפטיט ורדו ומרלו.

במרכז המבקרים של יקב נבו כבר מתרגשים לקראת טועמי היין שיגיעו להשקה החגיגית. המרכז ממוקם במבנה בעל עיצוב ייחודי המאפיין את אזור מטה יהודה הקסום, המכונה גם "טוסקנה הישראלית" ובסגנון המשרה אוירה נעימה ומשכרת עם נגיעה אישית וחמה של בעלי היקב וסיפורם המרגש.

לצד טעימת סדרת היינות החדשים מבציר 2013 ומכירת מארזי יינות מיוחדים במחירי השקה יוכלו המשתתפים לנשנש גבינות ומטעמים בליווי מוסיקה נעימה.

יקב נבו מעניק חווית מפגש המשלבת בין כשרון בהכנת יינות איכותיים לאנשים שאוהבים לארח מכל הלב אירוח משפחתי וחם. היקב ממוקם במושב מטע שבמטה יהודה, באזור ציורי להפליא הממוקם בגובה 700 מטר גדלות הגפנים מהן מפיקים את היין. טעמם המיוחד של הענבים הוא שילוב תנאים של שמש חמה, לילות קרים וקרקע עתירת מינרלים וגשמים. הגפנים גדלות בחלקות קטנות וביבול מבוקר בשיטה ייחודית המאפשרת שליטה מרבית על איכות הפרי, כך שבעת הבשלתו, מגיע הפרי לרמת סוכר וחומציות מאוזנת, מה שמקנה חומר גלם ברמה גבוהה ויצירת יינות עם חלון שתיה ארוך.

מספר המקומות מוגבל לכן יש להירשם מראש במייל  [email protected]

הכניסה לנרשמים מראש היא בחינם.

ביום ההשקה הכניסה בעלות של 30 ₪ לאדם

לפרטים נוספים: 0526071780

יקב נבו

מושב מטע, משק 57

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top