חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקוטית" מבית "ישרקו" משיקה בישראל: משקה פרימיום – סיידר סוואנה שחור Savanna Dark

"הסקוטית" מבית "ישרקו", המייבאת ומשווקת יינות, אלכוהול ומזון של המותגים המובילים בעולם, משיקה לקיץ 2016 משקה סיידר יבש – סוואנה שחור – Savanna Dark מדרום אפריקה, אלגין, מערב הקייפ , הנחשב לאחד האזורים  האיכותיים ביותר לגידול תפוחים.

סיידר סוואנה שחור מצטרף לסיידר סוואנה הרגיל , שמיובא לארץ כבר שנים רבות.

סוואנה שחור, מיוצר מ- 100% תפוחים, הגדלים באזור אלגין, במטעים ייעודיים. התפוחים מעובדים לרכז במקום הגידול שלהם לפי המומחיות של חברת "דיסטל" ,יצרנית היין והאלכוהול הגדולה בדרום אפריקה, והרכז מועבר למפעל התסיסה והייצור. סוואנה שחור מתבגר זמן כפול מסוואנה דריי רגיל.

ייצור סוואנה שחור, שם דגש ותשומת לב לכל שלב ושלב בתהליך ההכנה. תשומת הלב באה לידי ביטוי כבר בסלקציה הראשונית בבחירת המרכיבים הטובים ביותר ודרך הטעם הרענן, כל זאת על מנת להפוך את משקה סוואנה שחור למשקה המושלם ביותר שניתן להפיק.

המשקה מגיע בגוון זהב יפהפה. בעל ארומות טבעיות ואיכותיות של תפוחים טריים. בפה חמיצות נהדרת השומרת על איזון הרמוני של מתיקות ויובש. הגיזוז נעים ולא אגרסיבי.

את המשקה מומלץ לשתות בשילוב קרח ופלח לימון. ומתאים לימי הקיץ החמים. מתאים לאירועי קיץ חמים, מסיבות בריכה, פיקניק ועוד.

 משקה הסיידר סוואנה דארק מגיע בבקבוק בגודל של 330 מ"ל:

מחיר ממוצע במדף : כ- 9.00 ₪ לבקבוק.

 ניתן להשיג ברשת טיב טעם ובחנויות היין והאלכוהול המובחרות

חברת ישרקו, היא חלק מקבוצת טיב טעם, ומהחברות המובילות בשוק המזון העוסקת ביבוא, שיווק והפצת מותגי מזון מובילים מהארץ והעולם. לחברה מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות שונות המיוצרים על ידי חברות מובילות בתחומן. לישרקו מערך מכירות ומערך הפצה המבוססים על תשתיות לוגיסטיות וטכנולוגיות מהמתקדמות בענף המזון, הנותנים שירות ללקוחות החברה ומספקים את מוצריה לכ- 1,500 נקודות מכירה כולל מסעדות, מעדניות ורשתות מזון.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top