חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"XPOSE" סדרת משקאות קוקטייל אלכוהוליים בטעמי פירות בעלי גיזוז עדין אשר מגיעה במגוון רחב של טעמים מבית יבואן היין הבירות והאלכוהול ש.ע.ל רובין בע"מ

יבואן היין הבירות והאלכוהול ש.ע.ל רובין בע"מ ( ולא. לצערי אין קירבה משפחתית) התחיל לייבא לאחרונה מפולין, סדרת משקאות "XPOSE" קלים, מה-זה "קולית" ומגניבה, הכוללת משקאות אלכוהוליים עם רמת אלכוהול נמוכה 4.5% בטעמי פירות בעלי גיזוז מבעבע עדין, אשר מגיעה במגוון רחב של טעמים הכוללים: מנגו, תות, אבטיח ואננס.

בני בייתי הצעירים וגם רעייתי, גילו התלהבות רבה מארבעת הבקבוקים שהבאתי הביתה לטעימה, ורעייתי "לחצה" עליי להכניס אותם מיד למקרר בכדי שההתנסות תתחיל כבר בערב.

חווית הטעימה הייתה כייפית בלתי מחייבת ומאוד מרעננת ותגובות הטועמים לכאן ולכאן, הייתה מעורבת אבל הכי חשוב "מעורבבת" מאחר והחבר'ה הצעירים החליטו במשובת נעורים קצת להשתטות ולשתות ולנסות את המשקאות עם מכל הבא ליד שהיה במקרר ממשקה ספרייט דרך תפוזינה וכלה במשחקי כוסות ושילובי קוביות קרח או קרח מרוסק, פלחים של לימון ותפוז ומנגו ובעצם מה-לא. 

סדרת המשקאות מכילים סיידר תפוחים אמיתי כבסיס לאלכוהול איכותי והם למעשה READY MADE מוכנים מראש וחוסכים מכם את הצורך בהכנת "קוקטטיל מסובך". כל שאתם נדרשים לעשות זה, לשפוך בקבוק צונן ומקורר היטב לתוך כוס שתייה והרי לכם קוקטייל מושלם בכל פעם.

המשקאות מיוצרים בפולין, אצל היצרן "ג'נטון", תחת שם המותג XPOSE והם מיובאים ארצה כאמור במגוון טעמים טרופיים מעוררי חושים מהנים טעימים ומרעננים. המשקאות כשר פרווה K בהשגחת הרבנות הראשית לישראל

XPOSE MIXED MANGO – קוקטייל מפנק של מנגו על בסיס סיידר תפוח עדין, יוצר משקה מתקתק בשילוב של גיזוז עדין ורך. מתאים בכל רגע שבא לכם להתנתק מהשגרה…ומכאן, לכו תדעו לאן זה מוביל.

תכולה: 750 מל"ל

אלכוהול : 4.5%

מכיל: בסיס של סיידר תפוחים בטעם של מנגו טרופי.

המלצת הגשה: יש למזוג את המשקה צונן לכוס עם מעט קרח ופרלח תפוז או מנגו.

מחיר: 24.90 ש"ח.

כשרות: כשר פרווה K בהשגחת הרבנות הראשית לישראל

XPOSE STRAWBERRY – רוצים לקבל את הטוויסט המושלם? בואו לגלות מחדש את טעם התות האהוב על בסיס סיידר תפוח מרענן על בסיס אלכוהולי היוצר תחושה של קטיפתיות מוגזת קלות.

תכולה: 750 מל"ל

אלכוהול : 4.5%

מכיל: בסיס של סיידר תפוחים בטעם של תות רענן

המלצת הגשה: יש למזוג את המשקה בכוס מלאה בקרח מרוסק עם פלח לימון.

מחיר: 24.90 ש"ח.

כשרות: כשר פרווה K בהשגחת הרבנות הראשית לישראל

XPOSE WATERMELON– בכל לגימה מהקוקטייל המדהים הזה ניתן להריח את חוף הים בצבעו התכלת ולשמוע את שירת הדקלים ברוח הנעימה. בסיס הסיידר וטעם האבטיח המדוייקים כל כך, יוצרים שילוב אקזוטי והרמוני על בסיס אלכוהולי בגיזוז עדין.

תכולה: 750 מל"ל

אלכוהול : 4.5%

מכיל: בסיס של סיידר תפוחים מוגז בטעם אבטיח

המלצת הגשה: יש למזוג את המשקה צונן לכוס "הייבול" מלאה חצי בקרח.

מחיר: 24.90 ש"ח.

כשרות: כשר פרווה K בהשגחת הרבנות הראשית לישראל

XPOSE PINEAPPLE – משקה אקזוטי בסגנון המאפיין את האיים הקריביים, בסיס הסיידר המשלב את טעם האננס האהוב, כל אלה נעטפים במרקם אלכוהלי מוגז, עדין ומרענן.

תכולה: 750 מל"ל

אלכוהול : 4.5%

מכיל: בסיס של סיידר תפוחים בטעם של אננס רענן

המלצת הגשה: בכוס מקושטת באווירה טרופית, עם המון קרח ופלח אננס או תפוז טרי.

מחיר: 24.90 ש"ח.

כשרות: כשר פרווה K בהשגחת הרבנות הראשית לישראל

עוד מוצר איכותי מבית 

שע"ל רובין חדשה 2015 בע"מ  

BEERS WINE & SPIRITS

צלע ההר 46, מודיעין

089432343 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top