חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אהבה ויין – לרגל ט"ו באב שיחול באוגוסט, יקב קסטל מציע מארז זוגי ומהודר של יינות LaVie Blanc du Castel 2015 ו Rosé du Castel 2015 לאוהבים

החג הקיצי הכי רומנטי שיש בארצנו, שיחול השנה ב-19 באוגוסט, מהווה נקודת ציון אחת לשנה להבעת אהבה ליקירנו, והוא גם תירוץ מצוין להעניק מתנה מפנקת. כמדי שנה לפני יום האהבה העברי, תרים בחיפוש אחר מתנות לבן/בת הזוג, והשנה יקב קסטל מציע מארז זוגי מהודר של יינות חדשים המתאימים במיוחד לשתייה במזג האוויר החם. המארז כולל את היינות LaVie Blanc du Castel מבציר 2015 (יין לבן) ו – Rose du Castel מבציר 2015 (רוזה). כל שנותר הוא לקרר את היינות ולשתות.

במארז הזוגי:

LaVieBlanc du Castel יין לבן מסדרת היינות החדשה LaVie, בלנד של ענבי סוביניון בלאן, שרדונה וגוורצטרמינר. היין עבר תסיסה ארוכה בטמפרטורה קרה וטיפול מוקפד במשקעים. צבעו זהוב עדין, היין רענן בעל גוף וסיומת עשירה.

Rosé du Castel 2015 – יין רוזה מבציר 2015. בלנדשל ענבי מרלו, מלבק וקברנה פרנק, שנבצרו טרם הבשלתם המלאה. הצבע הבהיר של היין מעיד על סחיטה מהירה ומגע קצר של התירוש עם הקליפות. התסיסה ארוכה מאוד בטמפרטורות נמוכות,והתוצאה היא יין מרענן וקליל עם נוכחות מרשימה.

מחיר מומלץ של המארז לצרכן: 183 ש"ח

להשיג בחנויות היין המובחרות

אודות יקב קסטל

יקב קסטל ביד השמונה הינו יקב משפחתי בבעלות משפחת בן זקן. סיפור הקמתו החל בשנת 1988, עם חלקת הכרם הראשונה ברמת רזיאל. כך, הפכה המשפחה לחלוצת אזור הרי יהודה, ליד ירושלים, המחדשת את המסורת העתיקה. כיום, היקב מייצר כ-300 אלף בקבוקי יין מדי שנה ומייצא 35% מהיינות ללמעלה מ-20 מדינות ברחבי העולם.והיינות זוכים במשך שנים רבות לביקורות מצוינות בארץ.יתרה מכך, לפניכשנתיים זכה בן זקן בתואר האבירות הצרפתי על פועלו בתחום היין בישראל וברחבי העולם.

כרמי היקב נטועים באדמת טרה רוסה, טיט ואבן גיר מנוקזת היטב ושוכנים במיקרו-אקלים ייחודי לאזור. הגפנים גדלות בצפיפות רבה ומניבות יבולים קטנים ואיכותיים הנבצרים ידנית.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top