חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יקבי ירושלים" נכנסים בגדול לשוק הקנדי עם הפצת יינות בשווי של כ- 2.5 מיליון ₪ לשנה!

היקב חתם בימים אלו על הסכם שיווק בקנדה באמצעות רשת LCBO הקנדית, לפיו יופצו היינות של היקב בלמעלה מ- 800 חנויות של הרשת ברחבי קנדה.

יקבי ירושלים, יקב אשר מייצר 3 מיליון בקבוקים בשנה, חתם בימים אלו על הסכם הפצה עם רשת  LCBO הקנדית לשיווק היינות של היקב בשווי של כ-900 אלף דולר קנדי (במחירי מכירה).

רשת LCBO מונה למעלה מ 800 חנויות יין ומשקאות חריפים ברחבי קנדה והפצת אלכוהול בקנדה תלויה באישורים המחמירים ביותר של ממשלת קנדה. לאחר סדרת אישורים שערכה כשנה, קיבל יקבי ירושלים מהוותיקים בארץ, את האישור לכך באמצעות LCBO להפצה של אלפי בקבוקים בשנה בהיקף של כ- 900 אלף דולר קנדי (כ- 2.5 מיליון ₪). מדובר בקפיצת מדרגה עסקית שתיתן ליקב הכרה, חשיפה ופריצה גם בצפון אמריקה.

בשלב הראשון הזמינו ברשת LCBO שישה יינות: וינטג' פטיט ורדו מרלו, פרימיום קברנה, פרימיום מרסלאן, רזרב פטיט סירה, רזרב קברנה ושרדונה.

טרם הזמנת היינות, ביצעו ברשת מבחן טעימה של 156 יינות מהעולם, בסופו נבחרו 20 יינות כיינות איכותיים לשילוב ברשת, מתוכם חמישה יינות של יקבי ירושלים.

ארז וינר מנכ"ל יקבי ירושלים: "הכניסה לצפון אמריקה היא פריצת דרך מרעננת המתווספת לחזון שלנו להתרחב ולקדם את היינות שלנו בצפון אמריקה. בין השנים 2014 ל 2015 הרחבנו את היקף הייצוא לאירופה וארצות הברית בכ- 20 אחוז ובזכות ההסכם עם חברת LCBO  אנו נרחיב את הפעילות עוד יותר".

אודות יקבי ירושלים

יקבי ירושלים נחשב לאחד היקבים הותיקים בארץ, אשר נוסד בשנת 1976  ע"י משפחת מנדלסון ובשנת 2006 נרכש ע"י משפחת גואטה. היקב מייצר 3 מיליון בקבוקי בשנה ונחשב לבין הגדולים בישראל. הממוקם באזור התעשיה עטרות בירושלים. את היקב מוביל היינן, מומחה בעל שם עולמי, סם סורוקה, שחקן מרכזי בשדרוג סטנדרטים ואיכויות יין ביקבים הגדולים והמובילים בארץ. לסם מסירות ומחויבות רבת שנים עם רקורד מוכח של ייצור יין איכותי, מיומנויות חושיות ובקרת איכות גבוהה הנדרשת לאורך כל תהליך ייצור היין.

יינות יקבי ירושלים כשרים למהדרין בהשגחת בד”ץ איגוד הרבנים מנצ'סטר, בד"ץ בית יוסף והרבנות הראשית לירושלים. 

יקבי ירושלים

       אגודה חקלאית שיתופית בע"מ

טלפון: 02-5836875

פקס: 02-5839789

הזמנות: 050-4153000

 [email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top