חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת "טיב טעם" משיקה בסניף רמת החייל: מחלקת בירה שתציע למעלה מ- 500 בירות מהארץ והעולם ו- 6 מסכים לצפייה בשידורי הספורט! ככה משדרגים את החוויה של השתייה לרוויה !

רשת טיב טעם משיקה בסניף רמת החייל (רח' דבורה הנביאה 122 ) מתחם בירה חדש שיכלול למעלה מ- 500 סוגי בירות מרחבי העולם ומישראל, מגוון פיצוחים, חדר יין, בר ושירותי ברמן וכן, 6 מסכי ענק לשידורי ספורט.

מתחם הבירה החדש ישתרע על שטח של כ- 50 מ"ר. ובהשקעה של כ 200 אלף ₪.

טיב טעם כמובילה קולינארית מקדמת ומרחיבה את הקטגוריה. ומעניקה ללקוחותיה להתנסות במגוון בירות רחב ונותנת מענה לחוויית טעמים חדשים. מהלך זה מאפשר לשמר את מעמדה של טיב טעם כרשת המובילה בתחום האלכוהול.

במהלך השנים האחרונות שוק הבירה בישראל התפתח מאוד, ישראלים שנהנו משתיית בירה בחו"ל ומבקשים למצוא אותה גם כאן בישראל. ולכן החליטה הרשת לפתח ולהוביל את קטגוריית הבירה בישראל ולהציע את המגוון הרחב ביותר כיום בשוק.

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: " מהלך זה הינו חלק מהאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח ברשת טיב טעם. וממשיכם בתנופת ההתחדשות והשדרוג של מגוון טעמי הבירה מהארץ והעולם"

לדבריו: "פתיחת מתחם הבירה בשילוב צפייה במשחקי הכדורגל לקהל לקוחות הסניף, תיערך בסמוך למשחקי  היורוליג בשיא חודשי הקיץ ועל כן, אנו צופים עלייה ניכרת של עשרות אחוזים במכירות קטגוריית הבירות".

רשת טיב טעם הנה הרשת הראשונה בישראל, שפיתחה מחלקות בירה ייחודיות ומצליחה להגדיל את  הפעילות בקטגוריה זו באופן משמעותי.

עם רכישת החברה הסקוטית, ע"י חברת הבת של הקבוצה ישרקו, הוחלט לפתוח מחלקות בירה שלא קיימות כיום ברשתות המזון האחרות ובכך לחזק את חוויית הקנייה".

עוד מציעה רשת טיב טעם מחלקות בירה עשירות ומפנקות בסניפי ראשל"צ (רח' המכבים 62) ונתניה (מתחם איקאה).

שוק הבירה בישראל הינו שוק עונתי המתחזק בחודשי הקיץ. צריכת הבירה בישראל לנפש עומדת על כ- 22 ליטר בשנה, נמוך משמעותית ביחס למדינות אחרות כמו גרמניה עם כ- 136 ליטר לנפש, הבריטים 110 ליטרים, וארה"ב כ- 100 ליטר לנפש.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top