חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל הבירה ברשת "טיב טעם"!

במסגרת הפסטיבל תציע הרשת למעלה מ- 500 סוגים וטעמים, תשיק בירות מובחרות מהארץ ומהעולם, תפתח מתחמי בר, תערוך טעימות, מבצעים והנחות ועוד.

רשת טיב טעם תערוך במהלך יולי, זו השנה השישית ברציפות, את חגיגות פסטיבל הבירה,  ב- 35 סניפי הרשת ברחבי הארץ.

טיב טעם תשווק במהלך הפסטיבל למעלה מ- 500 סוגים שונים של בירות והרשת תציע מגוון רחב של בירות מובחרות,  מסוגים וטעמים שונים המיובאים  מרחבי העולם כגון: גרמניה, צ'כיה, רוסיה, אוסטריה, ארה"ב וובירות בוטיק ישראליות.

לקוחות הרשת יוכלו במהלך חודש הפסטיבל, ליהנות ממתחמי בר, טעימות, מוסיקה, השקת בירות חדשות, מבצעים, הנחות והטבות מיוחדות.

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם מסר : "הבירה הינו המשקה השלישי הפופולארי בעולם. כיום מציע שוק הבירות מספר קטגוריות כמו: בירה לייט, בירה ללא אלכוהול, בירה ללא גלוטן ועוד. לקוחות הרשת ייהנו מחוויית טעמים וריחות משכרים. וההערכה היא במהלך חודש יולי תשווק הרשת כ 250 אלף בקבוקי בירות , גידול של כ- 26% אחוז לעומת חודש רגיל."

שוק הבירה בישראל הינו שוק עונתי המתחזק בחודשי הקיץ. צריכת הבירה בישראל לנפש עומדת על כ- 22 ליטר בשנה, נמוך משמעותית ביחס למדינות אחרות כמו גרמניה עם כ- 136 ליטר לנפש, הבריטים 110 ליטרים, וארה"ב כ- 100 ליטר לנפש.

עוד מסר עדי כהן: "אנו מבינים את הפוטנציאל הגלום בקטגוריית הבירה המתפתחת בישראל, על כן החלטנו  להעמיק ולהרחיב את תחום הבירה.  להבדיל מרשתות קמעונאיות אחרות, באמצעות רכישת החברה הסקוטית, ע"י חברת הבת של הקבוצה ישרקו, הוחלט לפתוח מחלקות מתמחות של בירה שלא קיימות כיום ברשתות המזון האחרות ובכך לחזק את חוויית הקנייה".

והוא מוסיף ואומר: "הקהל הישראלי שנוהג לבלות ולטייל בעולם ולהתנסות מטעמים חדשים של בירות איכותיות מבקש ומחפש זאת גם בארץ. וזו מחויבות הרשת לצרכן, כמובילה בתחום הקולינריה והאלכוהול, להביא לארץ את המוצרים האיכותיים ביותר ובמגוון חסר תקדים. כאמור, קטגוריית  הבירה ברשת טיב טעם נחשבת למפותחת ביותר ואנו בעצם מהווים את חנות הבירה הגדולה בישראל".

כמו כן, תקיים הרשת מבצעים והנחות  לחברי המועדון במחלקת הבירה: קונים במחלקת הבירה ומקבלים *כסף חזרה לקניות בטיב טעם".

קונים ב 50 ₪ ומעלה במחלקת הבירה ומקבלים קופון 50 ₪ מתנה לקניה ברשת בחודש אוגוסט בקניה מעל 349 ₪.

 קונים ב 100 ₪ ומעלה במחלקת הבירה ומקבלים 2 קופונים בשווי מצטבר של 100 ₪ מתנה לקניה ברשת ( 50 ₪ לקניה בחודש אוגוסט ו 50 ₪ למימוש בחודש ספטמבר, הקופונים למימוש בקניה מעל 349 ₪).

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top