חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב תשבי משיק לכבוד חג השבועות 2 יינות לבנים זניים בסדרת "אסטייט" סוביניון בלאן 2015 ו-ויונייה 2015 עם תמורה נהדרת למחירם!

"סדרת אסטייט", הנה מסדרות יינות הפרימיום של היקב. היינות בסדרת "אסטייט", הם ייינות רכים, עדינים, ושופעים טעמים וניחוחות בזכות ענבים זניים אציליים, מאזורי גידול נבחרים המיועדים לסדרת הפרימיום "אסטייט" ו- "ספיישל ריזרב", כדוגמה זיכרון יעקב, גוש עציון, וכרם בן זמרה. יקב תשבי, משיק לכבוד חג השבועות, וימי הקיץ החמים שבפתח, 2 יינות לבנים זניים, בסדרת "אסטייט" סוביניון בלאן 2015 ו-ויונייה 2015 עם תמורה נהדרת למחירם!

יקב תשבי סדרת "אסטייט" סוביניון בלאן 2015

רשמי טעימה שלי: אף ריחני ומבושם. פריחת תפוח וגרידת לימון. סובבים פה רענן ואינטנסיבי שמביא עמו טעמי אשכולית ולימון הנתמכים בחומציות קריספית, מאזנת היטב פרי בשל.

אסטייט סובניון בלאן  2015 של יקב תשבי  הנו יין עשוי 100% ענבי סוביניון בלאן,  היין מיוצר מהמיץ הראשוני של ענבי הסוביניון בלאן, גוף היין יבש ומעודן ורענן הניחן בטעמי פירות כמו אפרסק לבן, תפוח עץ, מלון וניחוח של אננס. הענבים נבצרים בכרמים בהרי יהודה הנמצאים בגובה של 900 מטר מעל פני הים, האזור נמצא מתאים במיוחד לגידול זן ייחודי זה בשל הקור העז בחורף. האדמה סלעית שחורה ובסביבה צומחים עשבי פרא בניחוחות מנטה וזעתר.

היין מתאים מאוד לכבוד חג השבועות, למאכלי הגבינות והפשטידות ולהגשה עם גבינות עשירות, דגים לבנים בתנור, מאפי בצק עשירים כמו פיצות או קישים.

סוג היין: יין לבן יבש

מיקום הכרמים: הרי יהודה

אלכוהול: 14%

מחיר לצרכן: 55 ₪.

ניתן להשיג – בחניות היין המובחרות ובמרכז המבקרים ביקב.

יקב תשבי סדרת "אסטייט" ויונייה 2015

רשמי טעימה שלי: באף, נגיעות של פריחת תפוז, ופרחוניות מעודנת ונעימה. בפה, משמש ואננס, חומציות תומכת, גוף חלק, מלא חיות וחינניות לצד קריספיות. הסיומת נעימה, מהנה ומרעננת.

אסטייט ויונייה 2015 של יקב תשבי הנו יין עשוי 100% ענבי ויונייה, גוף היין עסיסי ורענן הניחן בטעמי פירות כמו אפרסק לבן, תפוח עץ, מלון וניחוח של קרמבולה.

הענבים נבצרים בכרמים בהרי יהודה הנמצאים בגובה של 900 מטר מעל פני הים, האזור נמצא מתאים במיוחד לגידול זן ייחודי זה בשל הקור העז בחורף. האדמה סלעית שחורה ובסביבה צומחים עשבי פרא בניחוחות מנטה וזעתר.

היין מתאים למאכלי חג השבועות לפשטידות ולהגשה עם גבינות עשירות, דגים לבנים בתנור, מאפיי בצק עשירים כמו פיצות או קישים.

הערת יינן -"בענבי הויונייה קיימת תופעה של פיגמנטציה ורדרדה בקליפת הענב בעת הבציר (כאשר הענב בשל מאוד) ולכן ייתכן שהיין יקבל צבע ורוד עדין. ביקב תשבי לא משתמשים בחומרים לעידון וצביעת היין ולכן הצבע הטבעי נשמר.

אלכוהול: 12%

מחיר לצרכן: 55 ₪

 ניתן להשיג – בחניות היין המובחרות ובמרכז המבקרים ביקב.

 יקב תשבי-  יקב משפחתי הקיים כבר מעל ל- 130 שנה ומתמחה בייצור יינות איכות מקומיים וביסס את מעמדו כאחד היקבים המובילים בארץ, היקב ממוקם בזיכרון יעקב וצופה אל כרמי הענבים הוותיקות של זיכרון יעקב ובנימינה.

היינות כשרים בהשגחת בד"צ בית יוסף, OU ורבנות זיכרון יעקב.

 יקב תשבי 

אזור התעשייה הצפוני של בנימינה, על כביש 652, טל': 04-6288195

[email protected]

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top