חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לרגל חג השבועות ותחילת עונת הקיץ החמה מותג הלמברוסקו האיטלקי EMILIANO מרחיב את קטגוריית המוצרים בישראל ומציע מעתה: "EMILIANO BIANCO" יין מבעבע מזן למברוסקו לבן ביאנקו, הלמברוסקו הלבן החדש, יתווסף ליינות הלמברוסקו האדומים של המותג, יין למברוסקו אדום ורוזה.

לרגל חג השבועות ועונת הקיץ החמה, מותג יינות הלמברוסקו האיטלקי EMILIANO משיק יין נוסף, יין למברוסקו לבן EMILIANO BIANCO . הלמברוסקו הלבן, ביאנקו, יצטרף ללמברוסקו האדומים של מותג EMILIANO בישראל, יין למברוסקו אדום (רוסו) ורוזה. הלמברוסקו הלבן הינו יין מבעבע קלות חצי יבש ומושלם לימי הקיץ הלוהטים בישראל, הוא עדין, פירותי ובעל מתיקות עדינה. ממש כמו רוח קיץ קלילה בשעות השקיעה בחוף הים.

למברוסקו הוא זן ענבים איטלקי, שנתן את שמו ליין מוגז בשיטה טבעית. הלמברוסקו הוא יין מבעבע קלות, בעל שיעור מתון של כוהל בנפח , פירותי ובעל מתיקות עדינה. הבועות נוצרות על ידי תסיסה של שמרים וגודלן קטן יותר מאלו שבשמפניה.

ההבדל הוא בכך שהתסיסה בשמפניה היא בבקבוק, ואילו ביינות מבעבעים כמו למברוסקו, התסיסה היא במכלים.

למעלה מ-90% מבקבוקי הלמברוסקו מגיעים מאזור אמיליה – רומנה שבאיטליה, שם ייצור הלמברוסקו הוא מסורת של מאות שנים וזהו מקור הענבים והיין.

בדומה לשמפניה ,יין ייקרא למברוסקו רק אם מקור הענבים והיין נכללים תחת אחד מחמשת אזורי הכרמים המפוקחים לפי תו התקן האיטלקי למוצרי מזון (DOC)

תהליך התסיסה: ענב הלמברוסקו אינו מתוק במיוחד בפני עצמו, משקאות הלמברוסקו המתוקים מקבלים את מתיקותם באמצעות תהליך ההתססה.

מקור הענב: אזור אמיליה רומנה שבצפון איטליה.

מדובר בלמברוסקו איכותי, מתקתק וקליל.

היין הינו יין מבעבע חצי יבש והוא מיוצר מזן הלמברוסקו.

מחיר לצרכן:

EMILIANO BIANCO כ- 35 ₪.

כשרות:

EMILIANO BIANCO כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובד"צ בית יוסף

היבואן :

ישראל ווין סרוויסס

ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות וחנויות היין ברחבי הארץ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top