חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לראשונה בישראל: "בריזר", המרענן האלכוהולי מבית חברת "בקרדי" העולמית מושק במהדורה כשרה לפסח בטעמים המוכרים והאהובים בריזר אננס ולימון

לראשונה בישראל: בריזר, המרענן האלכוהולי מבית חברת בקרדי העולמית מושק במהדורה כשרה לפסח בטעמים המוכרים והאהובים בריזר אננס ולימון. 

בקרדי בריזר, משקה אלכוהולי מרענן, המורכב מהרום הקלאסי של בקרדי עם מיצי פירות אקזוטיים מעתה יוצע עם כשרות לפסח בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ב-2 טעמים: אננס ולימון. בריזר כשר לפסח בטעם אננס ולימון יימכרו בבקבוקים של 275 מ"ל ויכילו 4% אלכוהול.

קרן בוגדן, מנהלת הקטגוריה: "הביקוש לטעמים המוכרים והאהובים של בריזר לקראת פסח הוא אדיר, אז השנה החלטנו להיענות לביקושים ולהציע את טעמי האננס והלימון במהדורה כשרה לפסח. אין לנו ספק כי בריזר אננס ולימון כשרים לפסח עם המתיקות המעודנת ותחושת הרעננות אותה המשקאות מעניקים יהפכו אותם לסיפור הצלחה אצל הצרכנים הישראליים גם בפסח."

בריזר מיוצר על ידי חברת בקרדי העולמית במגוון טעמים ונמכר בכל העולם. בריזר  נחשב לאחת מההצלחות השיווקיות הלוהטות בעולם בעשור האחרון וכך גם בישראל. המשקה שולט בקטגוריית המשקאות אלכוהוליים המוכנים לשתייה (Ready To Drink)  בארץ עם נתח שוק של למעלה מ 70%.

מחיר מומלץ לצרכן של בקרדי בריזר אננס ולימון כשר לפסח: 11 ₪.

את בקרדי בריזר אננס ולימון כשר לפסח ניתן להשיג בברים, מסעדות, רשתות וחנויות נוחות.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top