חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

PORTO CORDOVERO Port יין פורט רובי פורטוגלי כשר מומלץ לשתיה מהנה לסיום ארוחה וללילות חורף קרים

מי שמכיר אותי, יודע שאני משוגע על יינות קינוח, יינות מחוזקים וכמובן יינות פורט אמיתיים. ככל שימי החורף הופכים לקרים יותר והימים לסגריריים יותר, אין כמו יין מתוק ומחוזק באלכוהול, בכדי לעשות לכם טוב על הלב ועל הנשמה. לא כל יין מחוזק, אפשר לכנות אותו פורט ורק יינות מחוזקים המיוצרים בדואורו שבפורטוגל, ייקראו יינות פורט. עוד מסתבר, שבכל פורטוגל לא תמצאו הרבה בתים נחשבים ומכובדים המייצרים יין פורט כשר והוא מגיע אליכם מבית פורט טוב עתיר בזכות השם ובשנים.

יין הפורט מגיע אלינו מפורטוגל מ Taylor, Fladgate & Yeatman שהנו אחד מבתי הפורט הגדולים והמפורסמים בפורטוגל ובעולם כולו. הבית נוסד בשנת 1692. את  PORTO CORDOVERO Port מייצר בית Taylor, Fladgate & Yeatman עבור השוק הכשר (under the name Cordovero in partnership with Royal Wine).

זהו יין רובי פורט אמיתי שנעשה על בסיס בלנד יינות אדומים מובחרים ( בדרך כלל מדובר בזני הענבים טֵמפּרַניוֹ וטוריגה נסיונל.) non vintage מענבים שנבצרו ידנית וחוזקו לאחר התסיסה בשמרים טבעיים עם אלכוהול ענבים והתוצאה היא יין מחוזק ומתוק עם 20% אלכוהול.

רשמי טעימה:

צבעו עמוק וכהה. הגוף מלא עשיר בפרי בשל ומתובל. החומציות תומכת ומאוזנת. באף שוקולד כהה, פרי יער שחור ובשל, דובדבן שחור, קינמון, קליפת תפוז, צימוק כהה, שזיף בשל, וניל ואופי שופע קרמל. הפה מתוק מאוד עמוס ועשיר בפרי יער פטל שחור ובשל וממלא חך. היין התיישן במיכלי/חבית עץ אלון ישנות בנות 20,000 ליטר.

המלצת הגשה:

הגישו אותו כמו שהוא בטמפרטורת החדר לצד גבינות "בשלות" ושוקולד מריר או אגוזי מלך שזה עתה קלפתם נסו אותו לצד עוגת גבינה עם תות שדה או פירות טריים. ואם מעשני סיגר אתם, לבטח תדעו מה לעשות ואיך לשתות.

היין כשר. לא מבושל. נכון לשתייה מידית ואין כל צורך להמשיך וליישנו. אם פתחתם ולא סיימתם (מה שקשה לי להאמין) תסגרו היטב את הפקק והיין יחזיק לכם עוד כ- 3-4 שבועות בטרם יאבד מסגולותיו.

פלח השוק היהודי/חרדי מאוהב ביינות הללו, ואין בליבי ספק, שמרגע שתטעמו, תתאהבו.

מחיר : כ-140 ש"ח.

יבואן: "צור סוכנויות". 

חברת צור סוכנויות הינה חברת סחר בין לאומי המתמחה בתחום המזון והיין.
צור סוכנויות מלוות עשרות חברות, ספקים ולקוחות כבר שלושה עשורים.

החברה מובילה את ייצוא המזון והיין הכשר, ומייבאת לארץ את טובי היינות הכשרים בעולם.
צור סוכנויות- מקצוענות בינלאומית, והכל בטעם ביתי.

להשיג בחנויות היין המובחרות.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top