חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זכייה ליקב פסגות – יש מה לראות – יש מה לשתות – יש במה להתגאות !

כמה כבוד וכמה צניעות, ציונות, אהבת הארץ וענווה, יש בו בידידי הטוב שאני אוהב, יעקב ברג מנכ"ל יקב פסגות. כמה נכון היה מצידו להביא לעבוד לצידו את ה"יעקב השני" יעקב אוריה היינן הכבר "לא חדש" של היקב. כמה מהסגולות של יעקב ברג, יש בו בידידי הטוב שאני מאוד אוהב, יעקב אוריה, וכמה הם משלימים איש את רעו בעשייה. תהליך המיתוג שעשה היקב בימים אלה, מעניק לבקבוקי היין מראה חדש, נקי, יוקרתי, עכשווי והזכייה הארצית בסדרת התוויות החדשה ליינות היקב זכתה בתעודת "כוכב ישראל" 2015 בעקבות הזכייה בתחרות הארצית מטעם מכון האריזה והעיצוב הישראלי,  מובטחת השתתפות היקב בתחרות הבינלאומית.

WORLDSTAR 2015

תוויות יינות יקב פסגות החדשות שעוצבו במיוחד לקראת תהליך המיתוג שעבר היקב זכו בשבוע שעבר בתעודת 'כוכב ישראל' בתחרות האריזה הארצית 2015 מטעם מכון האריזה והעיצוב הישראלי.

הזכייה בתחרות 'כוכב ישראל' מובילה להשתתפות בתחרות האריזה העולמית היוקרתית  Worldstar

על האסטרטגיה התדמיתית והקונספט הקריאטיבי מאחורי העיצוב לסדרת התוויות המארזים והלוגו החדש אחראי המעצב איזי נסלרוד "קיבלתי בקשה מבעלי היקב לעצב תויות שיעמדו בסטנדרט אמריקאי שהוא השוק העיקרי אליו מיוצאים יינות היקב. לאחר סיור ביקב ובכרמים של פסגות היה ברור לי שהסיפור של היקב הוא סיפורו של המקום וההיסטוריה שלו.  לכן יצרתי תוויות שנראות כמו כריכה או דף שיצא מספר. זה מבחינתי הסיפור של היקב. לכל יין סיפור משלו. המטרה הייתה לייצר סדרת תוויות מבודלות, ייחודיות, אלגנטיות שיבלטו על המדף ויראו טוב על השולחן, איכותיות כמו היין בתוכן המעבירות את החוויה והסיפור של המקום הקסום ממנו באו. המיתוג החדש מציג יינות שבטוחים בעצמם, הוליסטיים עם אופי ייחודי להם. ולמרות ההבדלים בין הסדרות ובצבע התוויות יש תחושת משפחתיות ברורה.

בתהליך המיתוג החדש כלל:

SINGLE VINEYARD – סינגל ויניארד – כרם יחידני:

תווית מודרנית, אלגנטית ויוקרתית, שמייצרת נוכחות עם מראה נקי וגבוה ומתחבר אל היין המיוחד.

משחק טיפוגרפי של שתי אותיות הראשונות של השם מייצר דימוי חזק עם נוכחות ושם דגש על שם היין ועל המטבע שמספר את סיפור ההמערה בה היין מתיישן.

סדרת הזניים:

משלבים כותרת גדולה שהיא שם הזן והיין, עם איור מתחלף של עלי הדר שנותן ניחוח ותחושה של המקום ומייצר רושם ואלגנטיות תוך שימת דגש על המטבע במרכז.

סדרת הבלנדים:

נקיים וטיפוגרפיים השמות שניתנו לסדרה זו הם על שם הרים מקומיים באיזור פסגות והרי ירושלים, השמות חזקים על גבי התוויות ובעלי משמעות ותוכן.

סדרת היינות הלבנים:

סדרה המשלבת את כל עולמות התוכן המילוליים והויזואלים לכדי סיפור מלא

בסדרת הלבנים נוצר אסמבלז׳ – (אסמבלאז' (Assemblage) היא טכניקה אמנותית בה יוצרים אובייקט תלת-ממדי מחיבור של חפצים שונים) זו סדרה של שלושה איורים של אלמנטים שקשורים למקום: כלי עבודה, צמחייה ובעלי חיים שנותנים המחשה ויזואלית ותחושה של מקום. האיורים שופעים ועשירים בתוכן.

לוגו:

עבר הפשטה וניקיון, הפונט שנבחר הוא קלאסי. האקסנט מעל האות A  יוצר אסוציאציה של פסגה.

מארזים:

מארז היינות עשוי עץ מראהו משודרג ויוקרתי בדיוק כפי היין שבתוכו.

תעודת "כוכב ישראל" תוענק בטקס חגיגי במסגרת הכנס השנתי של מכון האריזה והעיצוב הישראלי.

על יקב פסגות: הוקם בשנת 2003 וממוקם בישוב פסגות שבחבל בנימין ליד ירושלים. כרמי היקב, אף הם בישוב פסגות, נטועים על טרסות גיר ציוריות בגובה 900 מטר מעל פני הים, תנאים המייצרים טרואר ייחודי המצמיח פרי מרוכז ואיכותי.

ביקב מיוצרים חמישה יינות אדומים שונים: קברנה סוביניון מכרם יחידני, קברנה סוביניון, מרלו, קברנה פרנק, ופסגות אדום – יין הדגל של היקב, המורכב משילוב ייחודי של ענבי קברנה סוביניון, מרלו, קברנה פרנק ופטיט וורדו.

היינות משתבחים, בחביות עץ אלון צרפתיות ואמריקאיות, במשך 14 חודשים ומתאפיינים בגוף מלא ועשיר, ריכוז טעמים, תיבול עדין ואופי אזורי, שאותו אנשי היקב מספרים "עדיין לומדים".

לצד היקב פועל מרכז מבקרים מרשים וייחודי המשלב הסבר על דרך ייצור היין מלפני 3000 שנה ועד היום, הביקור במרכז הוא חווייה ייחודית לכל המשפחה, ניתן לתאם סיורים מודרכים באזור, לשחק משחק טריויה מעניין עם כל המשפחה, לקבל הסבר מפורט על האזור ולערוך פיקניק זוגי או משפחתי בטבע בליווי טעימות של יין פסגות וגבינות האזור.

יקב פסגות

02-9979333 http://www.psagotwines.com/

 ישוב פסגות
ד.נ.מזרח בנימין 90624
טלפון: 02-9979333 /פקס. 02-9974503, 02-5835583

כיצד להגיע

 

 

 

 

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top