חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אושפיזין במרכז המבקרים של "יקב רימון"- בחול המועד סוכות.

יקב רימון מזמין אתכם לחגוג את חול המועד סוכות בפעילות חווייתית לכל המשפחה עם יין רימונים ברוח "שבעת המינים", סדנאות שוקולד לילדים, סיורים מודרכים והתנסות מלאת ניחוחות במוצרים הקוסמטיים החדשים של "רימון".

לרגל חג הסוכות, מזמין יקב רימון את המשפחות החוגגות, למרכז המבקרים ב א.ת דלתון בגליל העליון, לחגיגת אושפיזין מלאת טעם וריח רימונים.

המבקרים יסיירו עם מדריך מקצועי ביקב וייחשפו להליך ייצור היינות, כולם על טהרת פרי הרימון – פרי בעל סגולות בריאותיות רבות, ה"מככב" ברשימה המכובדת של שבעת המינים בהם מקשטים את הסוכה.

החל מסחיטת הפרי ומכלי התסיסה, תוך מעבר בחדר חביות מעץ אלון צרפתי. בסוף הסיור יצפו בסרטון חווייתי, יעברו בחדר מכונות הבקבוק ולשלב הטעימות על הבר (3 סוגי יינות רימונים ו- 6 סוגי שוקולדים המיוצרים במקום). הילדים יוכלו להשתתף בסדנא מודרכת וטעימה להכנת פרלינים משוקולד חלב, המותאמת לכל הגילאים, ובסיומה זוכה כל ילד לקבל את יצירות השוקולד מעשה ידיו, באריזה מהודרת.

הביקור ביקב מזמן לאורחים גם הפתעה חדשה: מחלקה קוסמטית של המותג pomegranate, עם אפשרות להתנסות במגוון המוצרים, להתבשם בניחוח רימונים משכר, ולרכוש מוצרים מפנקים במחירי היכרות.

יקב רימון, שהוקם בשנת 2001 , מהווה כיום מרכז עולמי לייצור יינות על טהרת פרי הרימון. הכלאות של זני רימון אפשרו למשפחת נחמיאס השורשית לפתח זן רימונים מיוחד שניחן ברמת סוכר גבוהה הדומה לגפן במידה הנדרשת לייצור יין. זן הרימון הייחודי רשום כפטנט.

פרטים:

פתוח בחול המועד סוכות, ימים: שלישי  עד שישי, וראשון.תאריכים29/09-03/10. בין השעות 09:00-17:00 ימי שישי וערבי חג 09:00-14:00.

סיור + טעימות יינות רימונים- 15 ₪.

 סיור + טעימות יינות רימונים ושוקולדים – 20   ₪.                                                                          

סדנאות שוקולד לילדים – 39 ₪.  (מותנה במספר מינימום של משתתפים ובהרשמה מראש.) 


היקב כשר, וסגור למבקרים בשבת וחג.

יקב רימון

מרכז מבקרים א.ת דלתון
א'- ה' – 09:00-17:00
ו' – 09:00-14:00
שבת וחג – סגור
טלפון- 04-6822325
פקס – 046822324
מייל – [email protected]

• משלוחים עד בית הלקוח בעלות של 39 ₪

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top