חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Rosso Antico – רוסו אנטיקו המשקה של שנות ה 60 בקאמבק

כמה אלמנטים, קמים ועולים ונוטלים כאן חלק ולאו דווקא בזה הסדר. אלה הם הטעם, הנוסטלגיה, הקאמבק, היכולת לשלב במגוון רחב של קוקטיילים, או ככזה העומד בפני עצמו, נתון בכוס עם קוביות קרח, המראה המצודד של הבקבוק וחשוב לא פחות זו תמונת המחיר. 

הרוסו אנטיקו מיוצר על בסיס בלנד של 5 יינות בסיס אליהם מוספים 32 סוגי תבלין ועשבים, כשהטעם השלט בינם, מתאפיין בקליפת תפוז.

זהו משקה מריר מתוק, אבל אל תצפו כאן לאובר מתיקות, והביאו בחשבון נגיעה קלה של מרירות, תנסו אותו עם סודה, תשלבו אותו עם אשכולית אדומה, או עם תפוז דם. אתם מחפשים טוויסט מיוחד? תנסו לשלב אותו עם מעט ג'ין. אבל ובכלל, קחו אותו כאפריטיף, מעורר תיאבון. ותאמינו לי שהוא מוסיף המון.

בטעימה המתקפה הראשונית על הלשון תהיה מעט מתקתקה חמימה וסירופית משהו, מלווה במעטפת מרירה במיד-פאלט. ובהמשך רמיזה לקפה, קרמל וגרידת תפוז.

המלצה לקוקטייל:

1/3 רוסו אנטיקו

1/3 ג'ין

1/3 מיץ תפוזים

הוסיפו מלמעלה מי-טוניק ותערבבו.

הגישו מעל קוביות קרח ופרוסת לימון.

רוסו אנטיקו – ( אדום עתיק באיטלקית) הישר משנות השישים חוזר אחד המשקאות האלגנטיים והיפים- בקבוק מעוצב בקווים רכים, עם צבע משקה אדום בוהק

אפריטיף איטלקי מסורתי, המבוסס על יין אדום ומתובל ב-32 צמחים ותבלינים שונים היוצרים משקה מרענן.

אלכוהול וסוכר מוספים אליו כדי לעגל את טעמו, והתוצאה הסופית הינה משקה בעל טעם מריר-מתוק וניחוח עשבים, תבלינים ונגיעת וניל. צבעו אדום-רובי בהיר.

רוסו אנטיקו נוצר לראשונה באיטליה בשנות ה-60 של המאה הקודמת ומיד נחל הצלחה אדירה בין הקהל הצעיר והטרנדי שלו.

17% אלכוהול

מומלץ להגיש עם קרח ופלח של תפוז

כמות 0.750 ל'

מחיר: 39 – 45 ₪.

להשיג ברשתות השיווק, חנויות משקאות,  ברים ומסעדות

יבואן י.ד עסקים

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top