חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הפרימיום "1848" משיק יין איכות חדש לקראת לראש השנה: "דור 7" – מרלו – 2011

הדור השביעי לשושלת היינים "גלינא שור" מוביל את היקב לקידמת טכנולוגית היין המובילה בעולם. הוחלט ביקב לרכוש ענבים מכרמים מובחרים. אמונים על השיטה, כי יין טוב מתחיל בכרם טוב, החל היקב בסיוע אגרונום מומחה, בהשבחת הכרמים הקיימים ובנטיעות של כרמים חדשים. הדור השביעי השקיע מיליונים באיכות היין, ברכישת ציוד ומיכון אולטרה-מודרני, וייצר כ-2,200,000 בקבוקים בשנה. במקביל, פיתח יינות זניים, דו זניים ורב זניים, תוך הקפדה על כרמים מגוונים ושילובים מיוחדים ביין זני הגפנים הגדלים בכרמי היקב. מומחים ואנשי מקצוע בעלי שם עולמי מלווים את שלבי ייצור היין, לאורך כל הדרך: מאגרונום, דרך יינן מוביל המקפיד על איכויות וגווני הטעם, ועד ליועצים מקצועיים, הבוחנים ומבקרים את כל התהליך. מדי שנה, יינות היקב זוכים להערכה ופרסים בכל העולם. לכבוד ראש השנה וחגי תשרי הבאים עלינו לטובה, משיק יקב הפרימיום "1848" יין מרלו מבציר 2011 העשוי בעיקר ממרלו (עומד בקטגורייה של יין זני) בתוספת של ענבי סירה ופטיט סירה באחוזים בודדים. זהו יין "כבד" עשיר, עם 15% אלכוהול שהשתבח בחביות עץ אלון 18 חודשים. היין ילווה היטב את המנות העקריות של שולחן החג.

אודות היקב:

בשנת  1848, עם חידוש היישוב היהודי בירושלים, יצחק גלינא-שור פתח את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי בירושלים. יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה, ונמכרו מבית לבית. בעת מאורעות התורכים, נאלצה משפחת שור לנטוש את היקב אשר בעיר העתיקה ולהקימו מחדש מעל לבריכת אגירת מים בבית ישראל שבירושלים החדשה.

במהלך שמונה דורות מאז מיסודו, יקב 1848 המשיך לצמוח ולזכות בהכרה באיכות יינותיו, עבר מספר משכנים, אך שמר על מסורת ייצור יין כדרך חיים. יקב 1848 הוא חלוץ תעשיית היין הישראלית בהבגרת יינות בחבית, הראשון להקמת קו מילוי בקבוקי יין והמוביל את הענף במיתוג יינות איכות כמוצר סופר פרימיום.

כיום, היקב משלב את הידע והניסיון שצבר במשך השנים יחד עם טכנולוגיות ייצור מן המתקדמות בעולם. צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים מובילים את יקב 1848 למצויינות תוך חזון להתפתח כאחד מיקבי העלית האיכותיים באזור.

היין:

יקב הפרימיום "1848"  דור 7 מרלו – 2011

זהו יין בגוונים של בורדו סגלגל כהה, עם רמזים באף של דובדבנים, גרגירי פטל שחורים ושושנים אדומות מלווה בעץ קלוי.

בפה, היין בעל גוף עגול ומרוכז, עם סיומת קטיפתית ומתמשכת.

מחיר- 119 ש"ח.

נתונים אנליטיים:

יין אדום

15% אלכוהול

PH : 3.66

מתיקות : יבש

יישון בחבית : 18 חודשים

הרכב זנים: 87% מרלו 8% סירה 5% פטיט סירה

 על הכרם:

ענבי מרלו מגיעים מכרם הנטוע בהרי בנימין ומכרמים בוגרים מהגליל התחתון. כרמי הרי בנימין מאופיינים באדמה חרסיתית, אוויר יבש השומר על בריאות הפרי והפרשי טמפ' יום – לילה גדולים תורמים לקבלת ענבים מרוכזים בטעמים. אדמת הכרמים מהגליל התחתון מורכבת מפסיפס יחודי של אדמת בזלת בה משולבים חלקי סלע גיר מפוררים. יבול מתון של עד 1,100 ק"ג לדונם ומעקב אגרונומי רצוף מבטיחים קבלת פרי ייחודי.

על עשיית היין:

הענבים נבצרו ידנית עם שחר, הגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והועברו דרך ה"crusher" ישירות אל מיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. לאחר השרייה קרה התירוש הותסס בטמפ' של 22-24 מעלות, עם שמרים D254  שפותחו במיוחד לקבלת יינות פירותיים ומלאים. התסיסה האלכוהולית נמשכה 12 ימים תוך כדי מיצוי עדין על ידי REMONTAGES יומיים, שבסיומם, התקבל יין צפוף עם פירותיות שמורה. בתום התסיסה המלולקטית הועבר היין ליישון בחביות עץ אלון צרפתי (75%) ואמריקאי (25%) לתקופה של 18 חודשים אשר במהלכן בוצע הממסך הסופי בין הזנים (BLENDING). היין מוכן לשתייה עם הוצאתו לשוק אך ימשיך להשתבח בשנים הקרובות.

יקב הפרימיום "1848"

כתובת מייל:   [email protected]
טל: 1-800-80-1848
פקס: 057-9556387
כתובת:
יקב 1848 בע"מ ת.ד. 41073 , ירושלים

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top