חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בדרך לצפון עוצרים לבציר משפחות ביקב תבור

החופש הגדול מתחיל להמאס עליכם?…מחפשים תעסוקה לילדים ובעצם לכל המשפחה?…אוהבים יין? עולם עשיית היין מסקרן אתכם? רוצים להעביר יום בכיף של חוויה לכל המשפחה ? ובכן, בכל יום בשעה 10:00 מסוף יולי ועד סוף אוגוסט, בין גבעות ירוקות, גפנים וזיתים, למורדותיו של הר תבור, שוכן יקב תבור המייצר יינות איכות מן הכרמים המובחרים של אזור התבור, הגליל והגולן. גם השנה כבכל שנה עם תחילתם של ימי הקיץ, מבשילים האשכולות בכרמים והיקב יוצא לדרכו אל בציר חדש ומבטיח – בציר 2011…..

החל מיום ראשון ה- 24/7 ועד לסוף אוגוסט תתקיים מדי יום ביקב בשעה 10:00 פעילות "בציר משפחות". במסגרת הפעילות יצאו משתתפי "בציר משפחות" ממרכז המבקרים של היקב לכרמים, מצוידים במזמרות וסלים. לאחר הדרכה קצרה, תוזמן המשפחה לבצור את הענבים מהם תכין לעצמה יין תירוש.

עם החזרה ליקב תעבור המשפחה הדרכה על תהליך הכנת היין שלאחריה כל משפחה תכין את היין שלה החל משלב הדריכה על הענבים ועד לשלב הביקבוק והכנת תווית אישית.

לאחר הבציר יוזמנו המשתתפים לסיור מודרך ביקב המלווה בסרט אור-קולי וטעימות של תירוש ושמן זית. מרכז המבקרים של יקב תבור כולל את חנות היקב, בה מוצעים למכירה מבחר יינות היקב, וכן אביזרים נלווים בהם כוסות יין, חולצי פקקים וכלי חידרור.

מיקומו של היקב לצד הנופים המרהיבים של הר תבור ובדרך לכנרת, לגליל ולגולן, הופכים אותו לנקודת מוצא או סיום לכל טיול בקיץ.

יקב תבור – כפר תבור

24/7/11-31/8/11, לכל המשפחה.

בציר המשפחות מתקיים בימים א'-ו' בשעה 10:00.

הפעילות מתקיימת אחת ליום.

יש לתאם מראש לצורך הבטחת מקום.

עלות למשתתף: 30 ₪

לפרטים נוספים: 04-6760444

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top