חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקוטית" מבית "ישרקו" משיקה: TOMATIN 14 Years Old ,PORT FINISH וויסקי טומאטין סינגל מאלט 14 שנה, פורט פיניש

החברה הסקוטית מבית ישרקו,  מרחיבה את סדרת הוויסקי "טומאטין" ומשיקה בימים אלו בישראל את וויסקי טומאטין סינגל מאלט 14 שנה פורט פיניש – TOMATIN 14 Years Old, המצטרף ל: טומטאין לגאסי, טומאטין 12 שנה וטומאטין 18 שנה, הנמכרים בישראל ומופצים בכ- 49 מדינות ברחבי העולם.

 "טומאטין 14 שנה", מיוצר על ידי מזקקת "טומאטין" הנמצאת בגבול בין ההיילנדס לספייסייד, ליד אינוורנס בסקוטלנד, טומאטין. המזקקה הוקמה בשנת 1897, ומשתרעת על שטח של כ- 500 דונמים, ונקראת ע"ש הכפר בו היא שוכנת "טומאטין". כיום המזקקה מספקת כ- 2.5 מיליון ליטרים של וויסקי בשנה.

טומאטין 14 שנה, מיוצר עפ"י אותו מתכון קלאסי מסורתי עתיק, עם המים המגיעים ממעיין אלטנה פירת' הנובע בהרי מונאד-ליאת' אשר בקרבת הכפר. התהליך כולל 4 שלבים: הלתתה, הכנת חומרי הגלם לתסיסה, תסיסה וזיקוק, אשר מעניקים למוצר את אופיו המיוחד, הארומה וטעמו. בטומאטין 14 שנה, הליך היישון מתחיל בחביות "בורבון" והשנה האחרונה של היישון הינה בחביות פורט ישנות.

טעמו של טומאטין 14 שנה, מתוחכם ומשלב ארומה של דבש, מלון צהוב מתוק, תפוח אפוי וסוכריית חמאה. בחיך פירותי ומעט אגוזי, עם רמזים לאפרסק ומשמש – סיומת פירותית ברורה.

רשמי טעימה : באף, קצת ספייס תבליני לצד רמיזה לווניל גרגרי יער אדומים . בפה צימוקים לבנים בשלים מעט קינמון ותחושת מתקתקות חמימה ומתובלנת שלוקחת אל הסיומת.

אלכוהול בנפח : 46%

מחיר מומלץ : 289 ₪

בישראל משווק מותג משקה ה- טומאטין 14 שנה, באמצעות הסקוטית, אשר נרכשה לפני כשנה ע"י קבוצת טיב טעם שמיזגה את מלוא פעילות החברה הסקוטית לתוך חברת הבת ישרקו – מהחברות המובילות בשוק בתחום האלכוהול והיין, העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי אלכוהול ויין מהארץ והעולם.

את טומאטין 14 שנה  – ניתן להשיג בחנות החברה הסקוטית נמל ת"א בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ומסעדות וברים נבחרים

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top