חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב אדיר משיק 2 יינות חדשים מומלצים לשולחן ליל הסדר ולחג הפסח

בפארק תעשיות רמת דלתון, הנמצא מצפון לצפת, 5 ק"מ מצומת עין זיתים במורדות הר אדמון, שוכן היקב המשפחתי "יקב אדיר" שהוקם בשנת 2003. יקב אדיר מייצר יינות איכות המשקפים את התנאים המיטביים בהם ענביהם גדלו ונבצרו. יינות אדיר מיוצרים מענבים הגדלים בכרם בן זימרה. כרמים אלו נשתלו במהלך שנות ה-80 ו-ה-90 , בחלקה מובחרת בגליל העליון והם נהנים משילוב מיטבי של אדמות איכותיות ותנאי מזג אויר אופטימאליים המעניקים להם את טעמם המשובח והמפורסם. אבי רוזנברג הוא היינן והמייסד של יקב אדיר ומקור ההשראה שלו. אבי סיים לימודי ייננות במסלול CELLAR MASTER במכללת תל חי וכבן למשפחת חקלאים הוא מביא עמו ידע מעמיק וניסיון מעשי רב. המוטו של אבי ושל יקב אדיר "איכות היין נקבעת לפי איכות המקור. לכבוד שולחן החג המפואר של ליל הסדר ולכבוד חג הפסח ובוא האביב, משיק היקב 2 יינות חדשים. 

נפתח ביין לבן מפואר למנות הראשונות ולמנות הפתיחה מדובר ביין מהסדרה הגבוהה והיוקרתית של יקב אדיר/

יקב אדיר A לבן 2013 –

היין עשוי מ-  90%  מענבי שרדונה, 10% סוביניון בלאן,

היין התיישן בחביות 12 חודשים .

צבעו זהוב, קש, מבהיק. האף, אלגנטי ומורכב, עם רמזים לשפע תבלינים, פריחת הדרים, רמזים לאשכולית אדומה, ולחם קלוי . בפה, טעמו רענן עם חומציות טובה, איזון הרמוני בין עץ לפרי. הסיומת ארוכה ומענגת. זהו יין אלגנטי המשתלב היטב עם  אוכל.

מחיר: 120 ש"ח כולל מע"מ לצרכן.

.

.

יקב אדיר שיראז 2013 –

זהו יין זני העשוי על טהרת – %100 ענבי שיראז,

היין התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון.

צבעו סגול כחול בוהק, כהה ואטום. ליין אף עשיר בפרי שחור מרוכז, עם נגיעות של פירות יער שחורים, טבק וסיגר, מגוון תבלינים רחב, ומעט ירקרקות טרייה. הגוף מלא והעץ נוכח ודומיננטי אך לא משתלט. בפה, תחושה של מתיקות נעימה. הסיומת מתמשכת עד מאוד.

מחיר: 90 ש"ח כולל מע"מ לצרכן.

.

.

יקב אדיר 

מרכז המבקרים פתוח:
בימים א- ה בין השעות 9:00-17:00
בימי שישי 9:00-14:00
סגור בשבת
המקום כשר בהשגחת הרב אלמשעלי – מועצה אזורית מרום הגליל

אי מייל: [email protected]
[email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top