חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיסקו קאפל חוויה בבקבוק

תלכו על זה "נקי", תשתו את זה כקוקטייל, אבל אתם חייבים לעצמכם את החוויה אותה תשתו לרוויה. במשך שנים רבות, ברזיל נחשבה לבירת האלכוהול של דרום אמריקה. הקאשסה והקפירינייה, הוגשו בכל רחבי העולם. לאט לאט בצעדים קטנים קטגוריית הפיסקו החלה לצבור תאוצה וכיום זה אחד המשקאות הטרנדיים המדוברים בתעשייה.

פיסקו הוא תזקיק ענבים המגיע מצ'ילה או פרו והוא עומד בתווי תקן מקומיים המגדירים את זני הענבים אותם מותר לזקק, תהליכי ייצור ועוד.

הוויכוח באיזו מדינה מבין השתיים הומצא הפיסקו מתקיים כבר מעל ל- 400 שנה. ההבדל העיקרי הוא שהפיסקו הצ'יליאני רך וורסטילי יותר מהמשקה הפרואני הנחשב ל"קשוח" ו"בועט".

קאפל, הוא מותג הפיסקו הנמכר ביותר בעולם. חלק ממגוון המותג מיוצר מזן יחיד וחלק משילובם של ענבי מוסקט, פדרו חימנז וטורונטל. הזיקוק הוא דודי ומניב תזקיק מעודן ובעל ארומה פירותית.

פיסקו קאפל – בלנד, מזוקק פעמיים ומסונן 3 פעמים. משקה נקי ורך מאוד. מתאים להגשה עם תוספות כמו אשכוליות, טוניק, לימונדה, ובקוקטייל הפיסקו סאוור המפורסם בכל רחבי העולם. למשקה 40% אלכוהול. 700 מ"ל.

פיסקו קאפל רזרבדו מואהי – עשוי 100% ענבי מוסקט, מיושן מספר חודשים, צבעו זהוב עדין, הבקבוק ייחודי ומעוצב בצורת פסל "אינקה". מומלץ להגשה כדג'סטיף או כמרכיב הבסיס לפיסקו סאוור. 40% אלכוהול. 700 מ"ל.

הכרם

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top