חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תה ישמח (ויחמם) לבב אנוש TESCOMA מותג אביזרי מטבח מהמובילים בעולם משיק כדור להכנת תה מסדרת PRESTO

אומרים : "אין חכם כבעל ניסיון" ועד שלא ניסיתי, לא ידעתי לספר. ובכן, זה לא "כדור פלא" אבל תאמינו או לא, הוא עושה תה קסמים. הוא קטן, קומפקטי, קל מאוד במשקל, נראה ומרגיש כמו "מחזיק מפתחות" קצת גדול, ויש בו עבור חובב התה, את הכול. הוא עשוי מפלדת אל-חלד, יש לו רשת סינון עדינה שמונעת כניסת עלי התה לתוך הנוזל, שתי חצאי הכדור נפתחים כדי לאפשר הכנסת כפית או שתיים של עלי תה שאתם אוהבים, הכדור נסגר צמוד היטב ויש גם סגר אבטחה כמו במחזיק מפתחות כדי לוודא ששני החצאים לא ייפרדו חלילה בתוך הכוס ומהומת עלים תתערבב לכם בתה. יש גם שרשרת כמו מחזיק מפתחות שבראשה תפס אנקול עמו תתפסו את הכדור על שפת הכוס בעוד הוא צולל להנאתו מוציא את תמצית התה אל המים החמים, אותו תפס אנקול, ישמש את שתייני התה "הכבדים" שבכם, (מהעדה העיראקית נניח) לתלייה על נניח על וו או מסמר לצד קומקום המים החמים והרי לכם פרקטיות במיטבה.

TESCOMA (טסקומה) מותג אביזרי מטבח מהמובילים בעולם משיק: כדור להכנת תה מסדרת PRESTO, לחימום אולטימטיבי בימי החורף הקרים.

אחד מתענוגות החורף הגדולים ביותר הוא הישיבה מתחת שמיכת הפוך עם כוס תה חם, בין אם מדובר בערב רומנטי, מפגש עם חברים, או דרך להתפנק לאחר ארוחת הערב. שתיית תה היא הדרך האולטימטיבית להפיג את רגעי החורף הקרים.

הכדור להכנת התה מסדרת PRESTO של טסקומה מהווה פתרון אידאלי להכנת אין ספור כוסות תה בנוחות ובקלות. הכדור מתאים לעונת החורף שזה עתה נפתחה, ומאפשר שימוש מגוון בחליטות שונות ומיוחדות ללא מאמץ ותוך שמירה על ניקיון.

הכדור עמיד במיוחד לאורך זמן ועשוי פלדת אל-חלד.

אחריות: שלוש שנים.

מחיר: 24.90 ₪ – עכשיו ב-50% הנחה (עד ה-31.12.2014)

 ניתן להשיג ב: ברשתות ובחנויות המובחרות

 אילנית אבי, סמנכ"ל שיווק בקבוצת "מסלמני גרופ", יבואנית המותג Tescoma: כדור התה, הוא דוגמה למוצר פונקציונלי במטבח. כיתר מוצרי המותג Tescoma שהוא אחד המותגים המובילים בתחומו בעולם, בכוונתו לחשוף ולהפתיע עם מוצרים שימושיים אחרים שהופכים את הבילוי במטבח לכיפי ומהנה "

אודות Tescoma

"מסלמני גרופ", יבואנית מותגי פרמיום בתחום כלי המטבח בעלת הזיכיון ליבוא ושיווק Tescoma בישראל.

חברת Tescoma נוסדה בשנת 1994 בעיר זלין שבצ'כיה ומציעה מגוון רחב של מוצרים מחומרים  באיכות גבוהה (פלדת-אל-חלד מאיכות גבוהה, פורצלן נקי ועבה, פלסטיק עמיד, עץ באיכות מצוינת, סיליקון עמיד, פלסטיק שקוף קריסטל ועוד) במחירים אטרקטיביים ובבקרת איכות יסודית ומוקפדת .

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top