חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שלישיית יינות מבעבעים Martini ברוט פרחוני – חדש לקראת הסילבסטר!

מ. אקרמן, יבואנית מותגי אלכוהול ויין מהגדולים והמובילים בעולם, מציגה לקראת חגיגות השנה האזרחית הסילבסטר את הקטגוריה של תאגיד Martini: סדרה של שלושה יינות מבעבעים איטלקיים של תאגיד בקרדי מרטיני שזכתה בחותמת האיכות היוקרתית D.O.C.G מהסיווג הקפדני ביותר של יינות איטליה המקפידים על צבע היין, דרגת החמיצות ואופי העינב. הקטגוריה החדשה מצטרפת לקו מוצרי הוורמוט האיטלקיים המיובאים לישראל של מרטיני שיוצר לראשונה ב- 1863 וכולל כיום את המרטיני ביאנקו, רוסו ואקסטרה דריי.

השאיפה של מרטיני למצוינות הובילה ליצירת יין מבעבע המיוצר לפי נוסחה סודית המאזנת היטב חמישה סוגים עיקריים של ענבים: מוסקט, שרדונה, מלווסיה,פרוסקו וברשטו – בשיטה לייצור ספומנטה שכללה רעיון מהפכני: עצירת תהליך התסיסה באמצע, לפני שהסוכרים הטבעיים של הענבים הופכים לאלכוהול. כתוצאה מכך נוצר משקה עם סוכרים טבעיים (ללא תוספת סוכר) ובעל אחוזי אלכוהול נמוכים  יותר (6%-9%)- ובטעמי חמיצות וארומה ב"טעם הטבעי של השמש האיטלקית".

הקטגוריה כוללת את :

מרטיני אסטי – יין פירותי מתקתק העשוי מ-100% ענבי מוסקט הגדלים באיזור אסטי. הטעמים הארומטיים מתמזגים בהרמוניה משולמת עם פריכות של יין פירותי. תערובת עדינה של זני הענבים המיוחדים ביותר מצפון איטליה, בעיקר בונטו. ריחו עשיר ואינטנסיבי עם בוטניקה, מרווה והדרים עם ניחוחות דבש . סיומת של פרחים עם ניחוחות עדינים של סיגליות וורדים. גוף מלא וטעם מתוק ארומאטי

אחוז אלכוהול: % 9.5 ABV

טמפרטורה להגשה: בין C 6 ו 8 C מעלות.

מחיר לצרכן: 68 ש"ח.

.

מרטיני ברוט – יין פירותי מבעבע , בעל חומציות נמוכה, רענן וארומטי העשוי מענבי מוסקט לבן מובחרים ביותר הגדלים באיטליה. תערובת עדינה של זני הענבים המיוחדים ביותר בצפון איטליה, בעיקר בונטו (שרדונה, סואבה, פרוסקו, גנון, ריזלינג, איטלקי ועוד). מאופיין על ידי ריחות ארומאטיים עדינים. גוף מלא עם טעם חלק ועדין.

אחוז אלכוהול: % 11.5 ABV

טמפרטורת הגשה: בין C 6 ו 8 C מעלות.

מחיר לצרכן: 70 ש"ח.

.

.

מרטיני רוזה – שילוב יוצא דופן של סוגי הענבים ברשטו, מלבסיה ומוסקט מצפון איטליה, היוצרים רוזה מבעבע עדין ואלגנטי. כובש בטעמו ומאוזן היטב. הרמוניה מושלמת של טעמים, עם פריכות של יין פירותי. הענבים המרכיבים את המרטיני רוזה גדלים באזור העשיר של תרבות היין: פיימונטה וונטו. ריחו הנפלא של הרוזה מעורר חושים ומזכיר פירות הדר ואפרסקים בשלים. ניחוחות עדינים של ורדים וסיגליות משתתפים גם הם ביצירת הבלנד ע"מ ליצור תחושה נגישה והרמונית.

אחוז אלכוהול: % 9.5 ABV

טמפרטורת הגשה: בין C 6 ו 8 C מעלות.

מחיר לצרכן: 65 ש"ח.

מרטיני , מסורת עתיקת ימים

מוצאו של המרטיני הינו באזור פיאמונטה שבאיטליה,אזור אשר ידוע בתרבות היין המפותחת שלו. ההזמנה הראשונה של המוצר נעשתה ב 1863 ע"י מר ברון, איש מכירות של מרטיני, ובין השנים 1871-1900 המכירות של מרטיני ספומנטה הפכו גלובליות. הזמנות הגיעו משנחאי, איסטנבול, וינה, מקסיקו ואפילו רוסיה. כדי לעמוד בזרם ההזמנות ההולך וגובר חברת מרטיני הקימה ב- 1901 מפעל ייצור חדש במונטצ'ירו. וכך סלל סיניור רוסי את המסלול ליצירת מגוון יינות מבעבעים, איכותיים ובעלי שם עולמי.

תהליך מהפכני 100% טבעי

ב- 1895, חבר של משפחת רוסי בשם פרדריקו מרטינוטי החל מהפכה בתהליך ייצור היין כאשר הציג שיטה חדשה לייצור ספומנטה. השיטה המהפכנית כללה מיכלי לחץ, תסיסה שנייה תחת פיקוח הדוק על טמפרטורה וביקבוק מידי. שליטה מוחלטת על תהליך התסיסה אפשרה לסיניור רוסי לשמור על איכות גבוהה ועקבית. השאיפה למצוינות הובילה ליצירת יין מבעבע ייחודי בעל טעם יוצא מן הכלל.

רעיון מהפכני נוסף הוא בעצירת תהליך התסיסה באמצע, כלומר לפני שהסוכרים הטבעיים של הענבים הופכים לאלכוהול. כתוצאה מכך נוצר משקה עם סוכרים טבעיים (ללא תוספת סוכר) ובעל אחוזי אלכוהול קטנים יותר – "הטעם הטבעי של השמש האיטלקית".יותר מכל תהליך אחר, "תהליך מרטינוטי" מהווה מודל לדוגמא עבור יצרני היין המבעבע האיטלקי. הענבים המשובחים נבחרו בקפידה ליצירת איזון מושלם בין תחושות וטעמים שונים (מתוק, מר, וכו'). היין מיוצר לפי נוסחה סודית המאזנת היטב חמישה סוגים עיקריים של ענבים: מוסקט, שרדונה, מלווסיה,פרוסקו וברשטו – כל זאת על מנת לייצר יין מבעבע משובח אשר מציע חוויית טעם ייחודית.

החל מחודש יולי 2010 חברת מ. אקרמן, מייצגת באופן בלעדי בישראל את מותגי האלכוהול היוקרתיים של תאגיד בקרדי מרטיני העולמי. תאגיד בקרדי מרטיני הוא אחד מ-4 תאגידי האלכוהול הגדולים בעולם ובבעלותו  מותגי אלכוהול בולטים  בניהם:וורמוט מרטיני, רום-בקרדי, ג'ין בומביי ספייר,וויסקי דיוארס,וויסקי וויליאם לאוסון, וודקה סופר פרימיום גריי גוס,וודקה אריסטוף ליקר בנדיקטין, ועוד. רום-בקרדי לבדו מוכר כ- 200 מיליון בקבוקים בשנה בכל רחבי העולם.

לדברי אסתי אקרמן, מנכ"לית משותפת ובעלים של אקרמן : "הרחבת קו המוצרים של מרטיני, נעשתה לאחר בחינת העדפותיו של הקהל הישראלי  הנוהג  לשתות בעיקר יינות  מבעבעים על בסיס סוכרים טבעיים (ללא תוספת סוכר) ובעלי אחוזי אלכוהול קטנים יותר – לאור ההצלחה הגדולה  של סדרת הוורמוט של המותג, הוחלט להמשיך במגמה הקיימת  ולחשוף את הצרכן הישראלי לטעמים נוספים.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top