חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוגגים סוף שנה… "Wine & Alcohol חגיגות חודש היין והאלכוהול" ברשת "טיב טעם"

לדברי עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "רשת טיב טעם מובילה את שוק האלכוהול בישראל, עם מחלקות יין ואלכוהול מפותחות ביותר, כתוצאה מיבוא אישי של מרבית המשקאות המובחרים והייחודיים מכל העולם"

כמיטב המסורת בשנים האחרונות, חוגגת רשת טיב טעם גם השנה את חודש היין והאלכוהול בסניפיה, בין התאריכים ה- 30.11.14 ועד ה- 4.1.15, עם מגוון רחב של מבצעים, חוברת מתכוני קוקטיילים, טעימת יינות ואלכוהול, הסברים מאנשי מקצוע ועוד, תחת הכותרת: wine & Alcohol.

הפעילות תלווה בקמפיין שיווקי רחב היקף, בעלות כוללת הנאמדת בכ – 1 מיליון ₪, הכולל  עיתונות, אינטרנט, רדיו, דיוור ישיר לחברי המועדון של טיב טעם, פעילות קד"מ בסניפים ועוד.

במסגרת חגיגות  חודש היין והאלכוהול, תייבא ותשווק רשת טיב טעם באמצעות חברת הבת ישרקו, את מיטב המותגים המובילים בישראל ובעולם בתחום ותציע למעלה מ- 1,000 מוצרים מגוונים – שמפניות, יינות מבעבעים, וודקה, קוניאק משובח, ליקרים, יינות ועוד.

לדברי עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "בחרנו לחגוג את חודש היין והאלכוהול, בחודש דצמבר הרווי בחגיגות של כל הדתות והעמים כשבשיאו הסילבסטר, שכיום נחגג בכל העולם כולל בישראל ומסמן את פתיחת השנה האזרחית החדשה".

לדבריו: "ההערכה היא שהרשת תמכור במהלך חודש דצמבר למעלה מ- 160 אלף בקבוקי יין ואלכוהול שונים, שמציינים גידול של כ50% אחוז לעומת חודשים רגילים ברשת".

עוד ציין כהן: "רשת טיב טעם מובילה את שוק האלכוהול בישראל, עם מחלקות יין ואלכוהול מפותחות ביותר, כתוצאה מיבוא של מרבית המשקאות המובחרים והייחודיים מכל העולם. הרשת מעניקה חווית קניה משתלמת בניחוח בינלאומי, עם מגוון רחב של יינות ואלכוהול איכותיים המשווקים בלעדית ברשת, כך שניתן להרגיש בחו"ל גם בארץ".

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top