חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"פסטיבל שף תאכל כשר 2014" – תפריטי סתיו כשרים בתוספת יין ישראלי מבית Chateau de Galilee מסעדות ברחבי הארץ 2-14 לנובמבר 2014

פסטיבל "שף תאכל" חוזר והפעם בגרסה כשרה וסתווית ויציע שבועיים של פסטיבל מסעדות עם תפריט ארוחה ב 89 ש"ח לסועד בעשרות מסעדות ברחבי הארץ. זה בדיוק הזמן שלכם, לאלה מכם המקפידים על אוכל כשר, לנצל את ההזדמנות.

בין המסעדות המשתתפות ניתן למצוא מסעדות כמו: הקומה ה-11, ממילא קפה אנד בראסרי, הבלינצ'ס ההונגרי, פסטוריה, מסעדת אלדין בשדרה, צ'וראסקו, כדיתא, אנדיב, גספאצ'ו, ריבר ב.ס.ר הכשרה ועוד רבות וטובות אחרות.

כך יוכלו הסועדים ליהנות מתפריט ארוחה הכולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח לבחירה במחיר 89 ₪ לסועד בלבד.

את הפסטיבל ילוו יינות של יקב הבוטיק שאטו דה גליליי מסדרת סילבר של היקב במחיר 120 ש"ח לבקבוק ו-28 ₪ לגביע יין.

עבדכם, "נאלץ" אמש לטעום עבורכם כמה ממגוון המנות שיוגשו במסגרת הפסטיבל הכשר, וה"אילוץ", (מישהו חייב לעשות זאת עבורכם) אני חייב לציין נעם לי ולחכי.

להלן הצצה לתפריט :

"חציל בלהבות"– קרפאצ׳יו חציל בטחינה, עם שערות חלבה.- מנה שאהבתי. הטחינה הייתה טובה ומדויקת. תוספת שערות החלבה הוסיפה מתיקות ונפח מסוים לטחינה והחציל היה רך נימוח בפה "שרוף" בדיוק במידה, אחלה מנת פתיחה.

שף אסף לישקובסקי, מסעדת הקומה ה 11, מלון קראון פלזה, עזריאלי, ת"א.

"שווארמה דג" – סלט פיקנטי ומעליו רצועות דג בזילוף טחינה, מוגש על פוקאצ׳ה אפויה בגריל. מנה שמאוד אהבתי. הרעיון פה, הוא לקחת דג ולתבל אותו בתבליני שווארמה בשרית, ולטגן אותו במחבת כבד, עד שהדג מקבל טעמים וארומות בשריות.

שף מיכאל בר, "מסעדת אלדין בשדרה", אשדוד.

"סביצ׳ה דג ים תיכוני" – גרסת סביצ'ה דג, עם טאץ' חריף, מוגשת בצלחת ולא בגרסת הכוס או גביע מרטיני, מנה עשויה היטב וטעימה.

שף מיכאל בר, "מסעדת אלדין בשדרה", אשדוד.

"טלה וירקות שורש" – נתח טלה בבישול ארוך, מוגש עם ירקות שורש ארומטיים ברוטב דמיגלאס טלה. מנת בשר מצוינת. הטלה היה רך לעילא ממש "מתפורר" בפה.

שף סהר רפאל, מסעדת כדיתא, מושב תימורים.

"אש ולהבה" – אטריות מוקפצות עם בקר צלוי, נתחי עוף, כרוב, גזר ובצל סגול. מנה שאותי במעט אכזבה אני חייב לציין. אכלתי ב"ריבר" ואני מכיר את היכולות. כאן המנה לא קלעה לטעמי.

שף ירין טויטו מסעדת ריבר ב.ס.ר.

"פאי לימון אחר" – מנת קינוח מפנקת בכיוון החמצמץ. נחמד.

שף אסף לישקובסקי, מסעדת הקומה ה 11, מלון קראון פלזה, עזריאלי, ת"א.

הפסטיבל יתקיים בתאריכים 2 עד ה 14 לנובמבר (לא כולל שישבת).

לפרטים מלאים ותפריטים, לחצו כאן

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top