חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נופי מדבר קסומים, יין איכותי – חול המועד סוכות ביקב "רמת נגב" המזמין את המטיילים, המבקרים, חובבי ואוהבי היין לטעימות יין והיכרות עם הגפנים והיינות המדבריים של היקב.

יקב "רמת נגב" הינו היקב המדברי הראשון בענף היין. היקב, ממוקם במושב קדש ברנע ברמת הנגב, סמוך לגבול סיני ומציג את סיפורה של ההתיישבות בדרום בארץ והפרחת הנגב. בנוסף מציג היקב מסלול טיולים קסום למבקרים! 

חגי תשרי, בפתח ויקב "רמת נגב" מזמין את המטיילים, המבקרים, חובבי ואוהבי היין לטעימות יין והיכרות עם הגפנים והיינות המדבריים של היקב.

בשנת 1997 החליטו בני הזוג נירה ואלון צדוק לעשות את הבלתי אפשרי ולהקים כנגד כל הסיכויים יקב במדבר. שמו של היקב היה 'יקב קדש ברנע' והבציר הראשון הניב פרי לכדי 3000 בקבוקים. כיום, עם כרמים ענפים הפזורים ברחבי אזור רמת הנגב' מייצר היקב הייחודי כ– 80 אלף בקבוקים בשנה המשווקים בארץ ובחו"ל. אופי היין, מושפע מאזור הגידול הייחודי למדבר. ניתן להגדירו כשילוב של עולם חדש עם עולם ישן.

אלון צדוק מקים ומייסד היקב: בשנה זו, מותג היקב מחדש ושמו יקב רמת נגב "השם נובע מתוך הרצון לתת ביטוי לאזור הגידול המיוחד של הגפנים, המצויים ברמת הנגב, ומתוך כוונה לייצג את כל אזור רמת הנגב. היקב שואף לייצר יין מכל כרמי רמת הנגב והר הנגב ולאפשר לחובבי היין, טעימה נדירה של אזור גידול שונה ומיוחד. בנוסף, יקב רמת נגב הינו היקב הראשון שהוקם ברמת נגב ומראשוני נוטעי הכרמים, מתוך תפיסה חדשנית של מסורת עתיקה, הוחלט לגדל כרמים בנגב ולתת ביטוי לטרואר הזה.

מהסיור ביקב "רמת נגב" השוכן במושב קדש ברנע (ניצני סיני) , ניתן להמשיך לטיול מגוון באזור: לכרם בסמוך ליקב,  לישובי הסביבה: עזוז, כמהין, באר מילכה, ניצנה ומצפה עזוז. טיולי טבע בחמוקי ניצנה, מערת ניצנה, ודיונות החול הנפלאות, חאן בארותיים שבמצפה עזוז. בערים הנבטיות תל ניצנה ושבטה, חוות בודדים על דרך היין בכביש 40 בדרך למצפה רמון.  כמו כן, סיורים בשטחי האש הפתוחים באזור: לתשומת לבכם שבחוה"מ סוכות ופסח צה"ל מאפשר באופן נדיר, טיולי שטח וג'יפים בשטחי אימונים ואש  דבר המהווה, הזדמנות נפלאה להיכנס פנימה אל תוך המדבר.

היקב אינו פתוח בימי חג ושבת.

אתר יקב –  http://www.kbw.co.il/

דף הפייסבוק – https://www.facebook.com/www.ramatnegevwinery.co.il         

 לקביעת סיור אנא תאמו מראש בטלפון: 08-6555849

יוגב צדוק, (יינן היקב): 054-4774917 או 0505354664

 היקב והמרכז סגורים בשבת ובשני ימי החג עצמו.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top