חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת הגולן ממליץ על שורה מכובדת של יינות לכבוד חגי תשרי ושולחן החג בטווח מחירים אטרקטיבי ושווה תמורה הנע מ- 60 ש"ח ועד 140 ש"ח מסדרת גמלא "השמורה" ועד לסדרת "ירדן" הגבוהה ועבורכם זה הכול שאלה של בחירה והכול לטובה

יש מקום אחד בארץ שבו בדיוק כמו בבורדו שבצרפת או טוסקנה שבאיטליה, מתקיימים התנאים האופטימליים לגידול ענבים ליינות איכות ברמה בינלאומית. כאן ברמת הגולן, בחבל ארץ מרהיב זה, הכל מתחיל בשילוב תנאים אלו: אדמת בזלת געשית, גובה פני הקרקע ואקלים קר. כל אלה מעניקים לאזור ייחודי זה את שמו השני: "ארץ היין". יינות היקב משווקים תחת ארבעה מותגים מובילים: “ירדן“, “גמלא", " הר חרמון" ו“גולן“. כיום, נחשב היקב למוביל בישראל באיכות היינות, בטכנולוגיה חדשנית ובפיתוח זנים חדשים. פעילותו שינתה את תפיסת עולמו של הצרכן הישראלי, היוותה נדבך חשוב בפיתוח תרבות היין בארץ והציבה את ישראל על מפת היין העולמית. יקב רמת הגולן ממליץ על שורה מכובדת של יינות לכבוד חגי תשרי ושולחן החג, בטווח מחירים אטרקטיבי ושווה תמורה הנע מ- 60 ש"ח ועד 140 ש"ח מיין רוזה סמוק ומרענן בסדרת גמלא "השמורה" ועד ליין סירה ויין מרלו, בסדרת "ירדן" הגבוהה ועבורכם זה הכול שאלה של בחירה והכול לטובה.

יקב רמת הגולן – ירדן מרלו כרם קלע 2011
שילוב מאפיינים ארומטי של פירות אדומים ושחורים בשלים, יחד עם רמזים של אדמה, פריחת תפוז, תבלינים אקזוטיים ועשבי תיבול טריים. זהו יין מרלו ייחודי, אלגנטי ורך, בעל גוף מלא.
המחיר 140 ₪

.

יקב רמת הגולן – ירדן 2009 T2
שילוב ארומטי של דובדבנים בשלים, תבלין, שוקולד, שזיפים, סיגליות, טבק מקטרת, ארז ועשן. זהו יין מחוזק המיוצר משילוב מהנה של שני זני ענבי יין פורטוגזיים מסורתיים, והתוצאה היא יין מתוק ועשיר, בעל ריכוז טעמים מרשים.
המחיר 100 ₪

.

יקב רמת הגולן – ירדן סירה 2011
מאפיינים של שזיף ופטל שחור, לצד ניחוחות עשן, תבלין, אדמה ובשר. יין שופע טעמים, הניחן בגוף מלא וסיומת ארוכה ומענגת.
המחיר 100 ₪

.

יקב רמת הגולן – ירדן שרדונה 2012
ניחוחות של לימון, אגס ואננס, עם רמזים של פרחים טריים ועץ אלון צרפתי. זהו שרדונה קלאסי, בעל גוף בינוני עד מלא, מהנה ברעננותו, ארומטי ומלא טעם.
המחיר 65 ₪

.

יקב רמת הגולן – גמלא השמורה סירה 2011
ניחוחות פרי של דובדבן, שזיף ודומדמניות שחורות, לצד מאפייני שוקולד, תבלין, טבק, עשן ואלון צרפתי. יין בעל גוף בינוני-עד מלא, שופע טעם ונגיש גם יחד.
המחיר 65 ₪

.

יקב רמת הגולן – גמלא השמורה רוזה סירה 2013
שילוב מאפיינים ארומטיים של תות, דובדבן, תפוח אדום, אשכולית אדומה ומלון, יחד עם רמזים לעלי כותרת של וורדים. זהו יין רוזה יבש, מרענן ומהנה.
המחיר 60 ₪

את מגוון יינות יקב רמת הגולן, ניתן לרכוש ברשתות השיווק, בחנויות היין השונות, ובחנות היקב שבמרכז המבקרים בקצרין. לרגל ראש השנה ניתן יהיה למצוא חלק מהיינות במחירים אטרקטיביים.

יקב רמת הגולן

ת.ד 183 אזור תעשייה קצרין 12900
טל: 04-6968420
פקס: 04-6962220

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top