חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שנתיים אחרי שנפתחה מזקקת הבוטיק ערק מצדה, היא תחל לייצא לארה"ב

לאחר שנתיים מאז החלה מזקקת הבוטיק "ערק מצדה" בכפר מעיליא בגליל המערבי לייצר ולזקק ערק לפי מיטב המורשת הלבנונית ולשווקו ברחבי הארץ, היא תחל לייצא למספר מדינות בארה"ב, שם נמצא ריכוז גדול של קהילות יהודיות ויוצאי לבנון שמכירים את טעמו של הערק הזחלאווי שמיוצר בלבנון ושבסגנון זה אף מיוצר ערק מצדה.

לאחר ביקורו והתרשמותו של איש עסקים וייבואן אמריקאי ממוצא ערבי במזקקת הבוטיק, ולאחר ארבעה חודשי משא ומתן, התקבל לאחרונה האישור הפורמלי של משרד הבריאות האמריקאי ה – ,F.D.A  לייצא תחילה שני קונטיינרים של שלושת סוגי הערק למספר מדינות בארה"ב ביניהם: ניו יורק, פלורידה, מיאמי וטקסס.

לדברי האחים ג'ריס וודיע חדיד הבעלים של מזקקת הבוטיק ערק מצדה: "זהו הישג כביר בשבילנו, שהצלחנו בטווח כה קצר לייצא ולהפיץ את בשורת הערק המשובח שלנו גם מעבר לים".

מזקקת הבוטיק ערק מצדה בכפר מעיליא שבגליל המערבי, נחשבת למותג מוביל בתחום הערק, ומציגה 4  מיני ערק מובחרים ומשובחים כשרים למהדרין בשיטה הלבנונית המסורתית: ג'בלנא 45% ו42%, שעברו זיקוק אחד, כפרון 45% שעבר שני זיקוקים, וערק הדגל אלוואדי 50% שעבר שלושה זיקוקים.  ערק מצדה הינו כשר למהדרין, אינו מכיל מתינול (הגורם לתחושת החמרמורת) ועומד תחת פיקוח והשגחת רבנות מעלה יוסף לאורך כל ימות השנה.

ערק מצדה http://www.arakmasada.com/

https://www.facebook.com/pages/Arak-masada/338050126209634

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top