חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל יין חורפי "טועמים זהב בירושלים" האירוע המרכזי של "חמשושלים" בתחנה הראשונה: חשיפת היינות הזוכים בתחרות TERRAVINO 2013 חמישי-שבת 19-21/12/2013

לראשונה בישראל- פסטיבל  יין חורפי 'טועמים זהב בירושלים'  19-21/12/2013:

היינות הזוכים בתחרות TERRAVINO 2013 יזכו לחשיפה ראשונה באירוע חדש וייחודי, פסטיבל יין חורפי "טועמים זהב בירושלים" שיתקיים במתחם התחנה הראשונה בסוף השבוע האחרון של חמשושלים – 19-21/12.13. האירוע הראשון מסוגו בישראל, יציע במהלך שלושת ימי הפסטיבל טעימות ממגוון המשקאות שהשתתפו בתחרות וזכו במדליות. להשלמת החוויה, כל כרטיס מקנה מנה או הטבה בשווי 25 ₪ לאחת המסעדות במתחם התחנה הראשונה.

במסגרת האירוע תינתן לחובבי יין הזדמנות חד פעמית לטעום יינות עולם אשר לא ניתן לטעום בשום מקום אחר.

פסטיבל "טועמים זהב" יהיה אירוע העוגן אשר יחתום את אירועי חמשושלים 2013, המהווים כבר שנים את אחד מאירועי התרבות והתיירות החשובים בחורף הישראלי. הפסטיבל יתקיים במתחם התחנה הראשונה המשלב בין תרבות ופנאי לסגנון חיים ומחובר בטבורו לקצב החיים התוסס והמתחדש של ירושלים ויהווה נדבך משמעותי בחוויה הקולינרית והתרבותית של החורף הירושלמי בתחנה.  פסטיבל ייחודי זה מתקיים לראשונה בזכות שיתוף פעולה בין מארגני אירועי חמשושלים, התחנה הראשונה וחברת איש הענבים שנוסדה על מנת לקדם את תרבות היין בישראל, לסייע בהצבת סטנדרטים של איכות בתחום ולאפשר לצרכני יין למצוא את היינות המתאימים ביותר עבורם.

הפסטיבל יערך במתחם התחנה הראשונה ויהיה האירוע הראשון להתקיים באוהל המקרה את המתחם כולו – האוהל הגדול ביותר בארץ! גודל פרויקט הקירוי הייחודי כ-2,550 מ"ר ועלות הפרויקט כמיליון וחצי ₪. מתחם התחנה הראשונה ייקורה במסגרת היערכות לחורף ובכך יאפשר לציבור הרחב ליהנות ממגוון פעילויות התחנה ומבילוי מושלם גם בתקופת החורף הקרירה במיוחד בירושלים, ללא הפרעות מזג האוויר. זהו למעשה פרויקט הקירוי הגדול ביותר שבוצע בארץ!

שעות פתיחה:

יום חמישי | 19/12/13 | 18:00-01:00

יום שישי | 20/12/13 | 14:00-01:00

יום שבת | 21/12/13 | 18:00-01:00

כרטיסים במכירה מוקדמת: 100 ₪.  כרטיסים בקופות: 125 ₪.  כרטיסים לחיילים וסטודנטים עם הצגת תעודת מזהה: 100 ₪.

לרכישה מוקדמת של כרטיסים לחצו כאן

בין רוכשי הכרטיסים במכירה מוקדמת, תוגרל ארוחה זוגית במסעדת מסה מתנת סן פלגרינו ואקווה פנה

(לרכישה מוקדמת של כרטיסים בשפה האנגלית: TERRAVINO IN ENLISH )

הכרטיסים לפסטיבל 'טועמים זהב בירושלים' כוללים כוס יין מקצועית לטעימות ומנה או הטבה בשווי 25 ₪ לאחת ממספר מסעדות במתחם התחנה הראשונה:

קפה לנדוור

האוכל הלנדוורי הוא איטלקי ים תיכוני, המתעדכן מדי עונה ושואב השראה מהמקומות הקלאסיים, הנחשבים והעכשוויים.

מבקרי הפסטיבל יוכלו ליהנות ממנה ראשונה לבחירה: כרובית, טאבולה, חציל, פוקצ׳טה.

הבזאר הקולינרי

הבזאר הקולינרי מציע חגיגה של טעמים וצבעים במפגש של קולינריה, תרבות וחווית בלווי יחודית.

מבקרי הפסטיבל יוכלו ליהנות מפלטת גבינות שתלווה באופן מושלם את היין.

פינצ'ו-טאפס בר

מסעדת טאפס ייחודית המשלבת טעמים מהמטבח הספרדי-לטיני.

בפינצו' תוכלו להינות משובר בגובה 25 ₪ לבחירה חופשית מתוך התפריט.

פרש קיטצ'ן

פרש קיטשן היא רשת בתי קפה שבבסיסה מטבח מודרני המשלב לייף סטייל, בריאות וטריות. בית הקפה נותן  מענה לאלו המחפשים אוכל טעים, טרי, מרענן ובריא הנשען ברובו על חומרי גלם מקומיים ושילובים מיוחדים.

בפרש קיטצ'ן תוכלו ליהנות משובר בגובה 25 ₪ לבחירה חופשית מתוך התפריט.

מסעדת אדום

מוסד אוכל ירושלמי ותיק ומטבח עולמי המתמחה בפירות ים ודגים טריים, מנות שף מאיטליה וצרפת. בדוכן האוכל שיוקם במיוחד עבור באי הפסטיבל תוכלו להנות מנקניקיות שמנמנות בלחמניה או משובר בגובה 25 ש"ח לבחירה חופשית מתוך התפריט המיוחד שבדוכן.

ששון ושמחה

לקלילים שבינכם תתאים המנה שמציעים ב"ששון ושמחה" – שיפוד בפיתה של לבבות עוף או כבד עוף או חזה עוף או פרגית או קבב.

המזנון

תפריט המסעדה מציע מנות ייחודיות המשלבות טעמים מערים מרכזיות באירופה כמו גם חומרי גלם המזוהים עם מקומות ותרבויות בעולם כמו טחינה שחורה משכם, ריזוטו ארבוריו איטלקי, או פירורי פנקו יפניים.

במזנון תוכלו ליהנות משובר בגובה 25 ₪ לבחירה חופשית מתוך התפריט.

Re:Bar

משקה בגודל L  לבחירתך מהתפריט

TERRAVINO 2013 תחרות היינות והכהלים הבינלאומית בהפקת "איש הענבים" התקיימה השבוע  במלון קראון פלאזה ירושלים. זוהי השנה ה-8 בה מתקיימת תחרות טרהוינו בישראל, אשר הפכה זה מכבר לשם דבר בתעשיית היין הבינלאומית והמקומית. למעלה מ-700 יינות וכהלים, אשר הגיעו מכ40 מדינות ברחבי העולם השתתפו בתחרות השנה, ביניהן מעצמות יין מובהקות כמו צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה, ארגנטינה, ארה"ב, אוסטרליה ודרום אפריקה. צוות השופטים מנה כ- 30 טועמי יין מהחשובים בעולם. עוד נטלו חלק באירועי התחרות בכירי עיתונאי הגורמה והיין מרחבי העולם, ודמויות מפתח בתעשיית היין, הגורמה וסגנון חיים כמו גם בכירי טועמי היין בישראל, כורמים  ויננים בכירים.התחרות מפוקחת על ידי ארגון היין והגפן הבין ממשלתי o.i.v

פרטים נוספים על התחרות הבינלאומית Terravino. לאתר מתחם התחנה לאתר חמשושלים

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top