חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוקולובסקי סליבוביץ – שיכר שזיפים מגרמניה בכשרות מלאה לפסח – יבוא מיוחד וכשר לפסח של כספי משקאות חריפים

"סליבוביץ'" הוא המשקה הלאומי של סרביה ומיוצר ברוב מדינות הבלקן הסלאוויות שבהן כ-70% מתנובת השזיפים (כ-424,300 טון לשנה) מופנית לייצור המשקה. "סליבוביץ'" הוא גם אפריטיף ודיז'סטיף מסורתי בקרב יהודים אשכנזים ממזרח אירופה. מכיוון שהמשקה מבוסס על שזיפים ולא על דגנים הוא אף כשר לפסח. "סליבוביץ'" (מוכר בארץ גם בשמות "שליבוביץ" ו"שליבוביצה") הוא משקה אלכוהולי נטול צבע המיוצר ממיץ שזיפים מזוקק ומותסס. המשקה דומה לברנדי ומכונה לעתים בארצות דוברות אנגלית "ברנדי שזיפים".

בתהליך הייצור נמעכים השזיפים יחד עם גרעיני-שזיף שנטחנו. לאחר מכן מוסיפים למחית עמילן וסוכר ומניחים לתערובת לתסוס. הנוזל עובר תהליך של זיקוק. לבסוף, יישון משביח את טעמו של המשקה ואת ערכו. יצרני סליבוביץ' נוהגים ליישן את המשקה במשך 5-12 שנים בחביות עץ אלון.

אחוז אלכוהול- 40%

מחיר מומלץ על המדפים – 129 ₪ במבצע לחג

כספי משקאות חריפים,  חברה ליבוא משקאות  מרחבי העולם, נוסדה בשנת 1909 על ידי יעקב כספי ועסקה בספנות, מסחר כללי וביטוח. כספי היא יבואנית ומייצגת של יצרני משקאות חריפים מן "השורה הראשונה" בעולם, ביניהם יגרמייסטר, טקילה קוארבו, קוניאק קאמוס, ליקר דבש ברניאגר, ליקר תפוחים באד אפל, וודקה סוודקה, סדרת הליקרים של בית לוקסרדו, משפחת פידג' בטעמים ועוד רבים וידועים. החברה מפיצה את מותגי היבוא שלה לכל הסיטונאים, רשתות השיווק העצמאיות, חנויות הדיוטי פרי, חנויות יין ומשקאות חריפים, מועדוני לילה, בארים ופאבים בכל הארץ.  כיום, נשלטת החברה ע"י אילן כספי, הדור השלישי למשפחה ומנוהלת ע"י אורן דנה.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top