חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ג'יימסון משיקה מהדורה מוגבלת וחגיגית במיוחד לחגיגות סנט פטריק, בעיצובו של פול דאלי!

ג'יימסון וויסקי, הוויסקי האירי המוביל בארץ ובעולם ,
גאה להשיק מהדורה ייחודית בעיצובו הייחודי של פול דאלי (Paul Daly) לחגיגות סנט פטריק. פול דאלי, מעצב בעל שם עולמי נבחר על ידי ג'ימסון  לייצר מהדורת בקבוקים מיוחדת לקראת יום פטריק הקדוש. הבקבוק מציין את אחד הימים החשובים ביותר בלוח השנה האירי, ומספק את ההזדמנות המושלמת לחובבי ויסקי ג'יימסון ברחבי העולם לטעום טעימה אותנטית מהחגיגה האירית שמתרחשת ביום זה.

פול דאלי מסר:

 "בתור אירי שבילה חלק ניכר מחייו מחוץ למולדתו, ההזדמנות לשלב בין העניין האישי שלי בתרבות האירית לבין מותג אירי אמיתי כמו ג'יימסון, הייתה הצעה שלא יכולתי לסרב לה. יום פטריק הקדוש הוא תמיד חגיגה מהנה עבור האירים, וזו חוויה נהדרת ליצור משהו שהחוגגים ברחבי העולם ייהנו ממנו ביום זה".

אודות עיצוב הבקבוק:

מקור ההשראה לעיצוב הבקבוק החדש בציורים הקלטיים האגדיים מהספר של קלס הספר של הקלס (הספר של קלס הוא גרסא מעוטרת במיוחד של ארבעת הבשורות, שנכתב באזור שנת 800 ונחשב לאחת היצירות המשפיעות ביותר על אמנות קלטית מודרנית. הספר נותר חלק חשוב מהמסורת האירית, ועדיין שמור בטריניטי קולג' שבדבלין, העיר בה ג'יימסון נוסדה. ).

דאלי שילב בין השפעה זו לבין סגנונו המיוחד והעכשווי כדי לבטא את הרוח האירית האמיתית של ג'יימסון.

מהדורה מוגבלת מיוחדת זו של בקבוקי ג'יימסון תהיה זמינה ב-18 מדינות ברחבי העולם כולל ישראל.

ייחודו של העיצוב, בשילוב עם מספר הבקבוקים המוגבל, יוצרים מהדורה שתופסת את העין ותהווה פריט אספנים.

אודות פול דאלי –

פול החל את הקריירה המרשימה שלו בקולג' הלאומי לאמנות ועיצוב בדבלין (NCAD) , ומשם המשיך ללימודי תואר שני בקולג' גולדסמית' בלונדון , שם הוא עבד לצד בני זמנו גארי יום, דמיאן הירסט, שרה לוקאס ופיונה ריי. יחד עם גארי, פול הקים את הבר הטרנדי הוקסטון סקוור, שם נשאר הבעלים הותיק ביותר, מאז 1988. פול גם ייסד את הזיגפריד ואת המרתף שלו, את האנדרבלי, כמו עוד מסעדות וברים רבים ברחבי לונדון וערים אחרות ברחבי העולם, כולל הונדום במייפייר. מלבד עיצובי הברים שלו, פול גם עבד עם אנשים כמו אוזוולד בואטנג, כשזה הקים את החנות הראשונה שלו בסוויל רואו. פול גם עיצב את האביזרים לשני טורים עולמיים של U2. פול הוא גם המנהל המייסד של האלבו רום, רשת ברים ברחבי הממלכה המאוחדת, ועבד עם חברת האחזקות טרז'רי הולדניגס כדי לפתח את הפנטהאוסים היוקרתיים בספנסר דוק שבדבלין. פול מקווה לעבוד עם החברה שוב על השיפוץ שאושר לאחרונה בעלות של 5.5 מיליון ליש"ט, של תחנת הכוח בבטרסי.

מחיר מומלץ לצרכן :ג'יימסון 700 מ"ל – 129 ₪ ג'יימסון ליטר – 149 ₪.

להשיג בחנויות המורשות ברחבי הארץ

 

      

 

  

          

                                                   

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top