חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רובינשטיין מסעדת קצבים – אוכל שאוהבים ולא תצאו רעבים !

מסעדת רובינשטיין הממוקמת בנתניה, שייכת לדור שלישי של קצבים, תחגוג החודש יום הולדת 11, לכבוד המאורע משיקים במקום תפריט חדש עם המבורגרים יצירתיים, בירות ויינות, פלטות של נתחים מיוחדים וגם מנות בשר, נקניקיות, ועד לספריבס מעושנות ומנות קינוח מפנקות. הזוגית ואני, דגמנו בשבילכם ארוחת ערב לדוגמה, תיכנסו ותקראו על מה ה"מהומה".

כשסיפרתי לחברים בעבודה שאני הולך לאכול ארוחת ערב במסעדת רובינשטיין בנתניה, הייתה התשובה המידית, "זוהי מסעדה טובה", ובאותה הנשימה "שווה אבל קצת יקרה". אז זהו חברות וחברים, שלא. אם הייתם חולפים בכביש על פני חזית המסעדה הממוקמת ברחוב גיבורי ישראל בפולג שבנתניה והייתם רואים מבחוץ את שלט המסעדה "רובינשטיין – מסעדת קצבים" ועל כל שולחן בקבוק וכוסות של יין, התדמית של מסעדה יקרה, אולי, הייתה מקבלת חוזקה.

אבל, המגוון המוצע במסעדה הוא רחב והבחירה היא די קלה, וכשאתם מבקשים לעצמכם מנת המבורגר אהובה, תיווכחו לדעת שברובינשטיין הבשר שממנו עשויה הקציצה נטחן טרי ועשוי במקום, והתוספות על יד מגולמות במחיר שהוא ממילא זול יותר ולבטח תחרותי יותר מכל ההמבורגריות שבסביבה.

כשהזוגית ואני הולכים למסעדה, החלוקה והבחירה היא נוחה וקלה. היא הזוגית צמחונית, ואני הקטן בעלה אוכל כל אני ואוהב בשר. קל וחומר שהוא איכותי עשוי היטב ומובחר.

פתחתי בקרפצ'ו סינטה שהיה עשוי מפרוסות בשר סינטה נא מובחר בתוספת שמן זית, עלים ירוקים, בלסמי, שום קונפי, מלח גס, וגרידת גבינת פרמז'ן. המנה מוגשת ליד לחם האפוי במקום וצלוחית קטנטנה של חמאה מתובלת. הבשר היה רך, וטעים.

הזוגית התענגה על ראשי ארטישוק ברוטב סלסה ולימון.

הזוגית אכלה חציל בלדי שהוגש עם טחינה, שום קונפי, ועגבניות, שנינו יחד התענגנו על המנה.

המשכתי עם קלמרי מטוגן בציפוי פריך בלווי רוטב איולי ולימון. אהבתי את המנה למעט הערה שיש לי אל השף. בצלחת שלי האיזון נפגם והיו יותר מדי ציפויים מטוגנים מול הקלמרי.

הזוגית הזמינה סלט קיסר שהורכב מעלי חסה פריכים, קרוטונים, גבינת פרמאג'יאנו ריג'אינו ברוטב קיסר. על רצועות העוף הנלוות למנה זו, הזוגית וויתרה ויחד חלקנו במנה שהייתה גדולה ובהחלט מספקת ויותר.

הזוגית הזמינה דיאט ספרייט. אני דיאט קולה. וליטל המארחת החביבה שלא החסירה מאתנו דבר אצל השולחן המליצה על יין ללוות את הארוחה.

בחרתי ביין אדום יראון של יקב הרי גליל יין אייקוני ואהוב על רבים וטובים מחובבי היין – קבלתי כוס עם מנת יין בהחלט ראויה והיין היה פשוט נעים וטעים.

בהמשך, ליטל הביאה לי כוס יין אדום נוספת והפעם עם המלצת השף. היין היה פינו נואר של יקב מדבר. קבלתי כוס עם מנת יין בהחלט ראויה, כוס יין זו, לוותה את מנות הבשר העיקריות והיא העלתה את ההנאה מהבשר למקום אחר.

אכלתי בעוונותיי, גם פטה כבד שהוגש ליד 2 קעריות קטנטנות של ריבת עגבניות וריבת בצל, מתקתקות, לצד 4 פרוסות של בריוש רך. פטה הכבד היה מדויק. לא עמוס מדי בחמאה ומאוזן בטעמיו.

הזוגית ואני הסתכלנו על פרוסות הבריוש כך גם על לחם הבית ועל החמאה, אבל באלה דברי המאפה לא נגענו. זה רק בגלל שעל הגזרה שלנו, אנחנו "שומרים".

לעיקרית ליטל המליצה לי על פילה עגל 280 גרם נתח מובחר ללא שומן שהוגש עם רוטב מרסלה פורטובלו. ברשותכם אתעכב קמעה על מנה זו שכן את העונג הזה, כן צריך לתאר. ראשית, נשאלתי על ידי המארחת האם אני מעדיף בשר עם שומן או בלי שומן. העדפתי בלי שומן. שנית נשאלתי על מידת העשייה והצהרתי מיד מדיום רייר.

הפילה שהוגש לי, היה בדיוק זה. ואני מה -זה אוהב, כזה. הבשר היה רך ונימוח להתענג. הריח היה טוב והטעם היה פשוט לאהוב. הפילה הגיעה על פלטה חמה והרוטב על יד עידן ועיגל ומעט תיבל והמתיק כל טעימה.

משהו ב"ראש השמן" שלי, לא הסתפק בפילה. הייתי מוכרח גם לטעום את הנקניקיה של רובינשטיין, משהו ששמעתי מאחרים שאני ממש אבל ממש חייב לטעום. אז הזמנתי נקניקיית בראטוורסט 400 גרם נקניקייה בסגנון גרמני בייתי שהוגשה לי עם רוטב צ'ימיצ'ורי ושעועית ירוקה. אה- מה – מה, "ראש שמן" לחוד ומציאות לחוד, ואחרי הפילה הנהדר, לא יכולתי ל- 400 גרם נקניקיה וכך לצערי הצלחתי להכיל קצת קרוב לחצי ממנה והיא ניצחה אותי ללא היסוס.

על יד העיקריות, הוגשו גם תוספות כמו סלט ירקות ושורשים, שעועית ירוקה, פירה עם שבבי בצל מטוגן, 2 חצאי תפוח אדמה רך טעים ומתובל. והזוגית, התעסקה בשלה.

לקינוח, דגמתי טירמיסו שהיה פשוט נפלא ואת סורבה פירות היער והקוקוס, השארתי די מיותמים, כי הזוגית אמרה שהיא "שומרת".

מסעדת רובינשטיין התמקמה באזור התעשייה פולג כבר לפני מעשור ונפתחה על ידי משפחת רובינשטיין, למשפחה מפעל בשר בוטיק והם דור שלישי של קצבים. המסעדה הפכה לשם נרדף לבשר איכותי בכל האזור והתפרסמה בעיקר בזכות נתחי בשר מיוחדים. השנה תחגוג המסעדה והשף פנחס אטיאס אחת עשרה להיווסדה אותו החליטו לציין בתפריט ערב וצהריים חדש אשר מציג מגוון מנות אהובות לצד מנות חדשות.

המסעדה בנויה כסטייק האוס קלאסי בעלת חלל גדול ומואר, קיר בריקים אדומים בולט בחלקה האחורי, בחלל פזורים מגוון שולחנות וכיסאות עץ, העיצוב פשוט, משרה אווירה נעימה ומאפשר להתמקד ולחוות את העיקר- בשר משובח. בלי הרבה גינונים ובלי מנות שמנסות לייצר הרפתקאות חדשות השף אטיאס עושה ברובינשטיין עבודה של טיפול בבשר, יישון, טחינה ומתבל את הכל ברטבים אותם רוקח במקום לצד ירקות טריים ותיבול מדוייק.

ומה בתפריט החדש?
המבורגר "מקסיקני" כ220/440 גרם של בשר בקר בתיבול פיקנטי, מוגש על לחמנייה קלויה, ממרח
פלפלים פיקנטי ,צ'ילי קון קרנה , עלי חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ וטבעות בצל סגול 68/87 ש"ח, המבורגר אמריקאי – כ- 220 גרם בשר בקר מוגש על לחמנייה קלויה, רוסטביף תוצרת הבית ,עלי חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ וטבעות בצל סגול 72 ש"ח, ההמבורגר המפונק – כ- 220 גר' בשר בקר מוגש על לחמניית בריוש, בייקון , מוגש עם רוטב הולנדז 72 ש"ח, רובינשטיינס ריבס (לבן) – צלעות מעושנות מוקפצות ברוטב שזיפים ולמון גראס 89 ₪, בראטוורסט כ-400 גר' נקניקייה גרמנית ביתית בליווי רוטב צ'ימיצורי 56 ₪.

כמו כן תפריט הערב מציג אופציה של פלטות בשר המאפשרים חלוקה וטעימה של מגוון מהבשרים של רובישנטיין ביניהם: פלטת הטחונים – המבורגר איטלקי, המבורגר רובינשטיין, המבורגר מקסיקני , צ'וריסוס, קבב 280 ₪, פלטת קצבים 1.2 ק"ג- לפי נתחים לבחירה 325 ₪, הפלטה האדומה אנטריקוט, סינטה, פילה, נתח קצבים 470 ₪, פלטת בקר 1 ק"ג אנטריקוט, סינטה ופילה 370 ₪ ועוד מנות ספיישל מתחלפות מידי יום.

גם תפריט הצהריים עבר רענון בצהריים מציעים ברובינשטיין תפריט המחולק לפי מחירים החל מ – 56 ₪ בקטגורייה זו מציעים מגוון כריכי בשר, שניצל מצויין, נקניקיות בראוורסט, כבדים, קבב ביתי ועוד לצד ראשונה, לחם הבית ושתיה קלה לבחירה. קיימות גם קטגוריות נוספות עם מנות מורכבות יותר וגם קטגוריית נתחים דוגמא: נתח קצבים מישן 300 גרם בדיל העיסקי יעלה 93 ₪ (!)

בערבים מוצע דיל של "לייט נייט" החל משעה 22:00 בלילה בימים ראשון- חמישי ומוצ"ש וביום שישי החל משעה 22:30 בלייט נייט במחיר 42 ₪ בין המנות: המבורגר, שניצל, צ'וריסוס, פיש&ציפס עם תוספת לבחירה. לצד שליש בירה טובורג מהחבית ב 15 ₪ או קנקן ליטר ב 40 ₪. במקום קיים גם חדר לאירועים פרטיים עם תפריט קבוצות שניתן להתאים לכל אירוע.

רובינשטיין מסעדת קצבים

ותבואו רעבים…..!

גיבורי ישראל 17, נתניה. טלפון 09-7888838
שעות פעילות א – ש 12:00 – עד הלקוח האחרון

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top